Forum > Demolåtar
CHROME: "Tomorrow" 020906
zorrow:
Låter lite som "alla kan sjunga". Låten är bra och lead sång låter riktigt bra. Långt mellanspel... Körerna låter sådär. Bra låt men lite för demokratiskt arrangerad.
Emulator:
jamen alla kan ju sjunga? :rolleyes:
Demokratiskt, menar du att vissa röster då borde höras mer än andra? Ett problem jag fick påpekat är att de ljusa stämmorna hörs på tok för mycket -och det kan jag nog skriva under på själv.
Mellanspelet blir lite sådär kanske utan saxen, och kanske skall kortas i frånvaro av densamme?
Får se nästa version.
Tack för lyssning och kommentar :)
zorrow:
Alla kan sjunga! Men kören i denna låt är osynkad. Låt vara att den är "on tune". Kanske skulle man ta ut några stämmor som ligger på beatet. Mellanspelet är bra men behöver en ingridiens. Z
Emulator:
tack för synpunkt. kanske kan pilla lite med stämmorna. går ju o dra o fade in/out för att tighta upp saker.
:)
Master Peo:
Imponerande projekt! Det kräver en hel del av både producenten (och inte minst datorn) att hålla så många bollar i luften samtidigt! Jag gillar verkligen den här typen av "sugande" blues. Du har lyckats bra med arrangemang och mix. Kanske jag skulle vilja ha den manliga solorösten lite starkare (= lite längre fram i mixen). Den kraftfulla rösten skulle komma mer till sin rätt då och texten skulle bli tydligare.
Acappella-kören är lysande !!! Det är helt enkelt välgörande, att allting inte sitter perfekt! Ger lite av "live-känsla", som gör väldigt gott nuförtiden, då man i praktiken kan redigera bort alla kantigheter.
Bra jobbat av alla inblandade!
Peo
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida