Forum > Demolåtar

CHROME: "Tomorrow" 020906

<< < (4/36) > >>

Emulator:
 :wub: :wub: :wub:

Emulator:
ähupp!

Så, sista anhalt tror jag innan vi börjar sjunga på allvar. Åsa har skickat körfiler, och jag har slarvslängtihop en mix.  lite otight med körerna (PT knäade med 42 kanaler reason på rewire...) men ideerna når fram.

kvarstår är då lite godis i det (ok, rätt långa,) breaket, samt saxofon, och eventuellt lite mer gitarr.

Jag och åsa kommer posta olika stämmor , inmixade i musiken, tror det blir 3-4 st olika.

visst börjar det låta lite mys iallafall?

tänkte att vi också kunde försöka köra handklapp allihop sedan, att mixas in i samma reverb som kören :)

www.perfectbounce.se/bbb080302_1.mp3

tjohopp :)

david.roennlund:
mmm, har ju redan lyssnat och kommenterat ,
men detta börjar verkligen bli tipptopp:)

Åsa:
ja jösses, det blev en kör av.... mig  :D ha ha!

Nåja, efter min eufori av stämsång igår kväll så får jag sansa mig idag och välja ut några av stämmorna och lägga upp exempel på dom.. hav öfverseende med det som komma skall  ;) 

Kören haltar lite här i ex, pga Tomas var lite slirig i natt :) Lyssnar ni från 06,27 och allra helst från 07,03 så hörs kören extra tydligt så ni får en känsla för hur det är tänkt. -eller tänkt och tänkt, improviserat iaf..

Så, återkommer under dagen!

/Åsa

david.roennlund:

--- Citat från: Åsa skrivet 02.03.2008, 11:28:02 ---ja jösses, det blev en kör av.... mig  :D ha ha!

Nåja, efter min eufori av stämsång igår kväll så får jag sansa mig idag och välja ut några av stämmorna och lägga upp exempel på dom.. hav öfverseende med det som komma skall  ;) 

Kören haltar lite här i ex, pga Tomas var lite slirig i natt :) Lyssnar ni från 06,27 och allra helst från 07,03 så hörs kören extra tydligt så ni får en känsla för hur det är tänkt. -eller tänkt och tänkt, improviserat iaf..

Så, återkommer under dagen!

/Åsa

--- Slut citat ---

Enligt min ringa mening, ska nog frun lägga upp alla stämmorna.
De skapar en mycket angenäm känsla tillsammans.
Så, lägg upp alla så får vi se sen ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion