Forum > Demolåtar
King of the Skies
ynot:
oki
HMP:
--- Citat från: ynot skrivet 21.02.2008, 00:44:23 ---oki
--- Slut citat ---
ehh, oki vad????
equality:
Låter ju helt rätt i sin genre som jag inte lyssnar särskilt mycket på. Påminner om gamla Europe, ja här är jag begränsad.
Mycket skilckligt gitarrspel och leadsången är ju perfekt för detta, såvitt jag kan bedöma :rolleyes:. Tycker väl harmisarna trampar
vatten ett tag fram till gitarrsolot och så småningom lyfter guran och då blir det läckert.
egghuvud:
Njaee jag tycker nog att sången är okej. Gitarrerna är alldeles för dominanta. Var är basen? helt borta. Trummorna är alldeles för programmerade och tråkigt så. Hihatten låter t e x väldigt programmerad. Rakt på och ingen dynamik. Jobba mycket mer med programmeringen säger jag.
Sedan är väl ljudbilden på sätt och vis trogen åttiotlasreverben. Fast jag gillar de tinte alls, men det är ju en smaksak. Det låter som att du står någonstans femhundra meter ifrån en utomhusscen. inte alls kul. Mindre rum skulle ge mer närvaro i ljudbilden.
Låten är väl rätt kul annars. Genomförandet är inte alls så trist. Men mixen känns odynamisk och platt, trots de stora reverben. och trummorna duger inte alls. Fast sången är bra. :)
HMP:
Ny verison på denna låt.... hoppas den ligger bättre i öronen :)
Version 2.0: [mp3=200,20,0,center]http://213.115.45.140:3001/hmp/Kots/Hobstructor%20-%20KingOfTheSkies_080713_w_kalaspuff_4.mp3[/mp3]
Mycket som ändrats, vänligen kommentera/såga... Era synpunkter på Version 1 var guld värda.. tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida