Forum > Demolåtar
My Angel in Heaven
HMP:
Hej tyck gärna till på denna låt: http://213.115.45.140:3001/hmp/Mih/MyAngelInHeaven_080123_2.mp3
Alla kommentarer på arr, inspelning, mix, sång, osv är välkomna... (helst konstruktiv kritik)
Låtnamn: My angel In Heaven
Artist: Hobstructor
Text/Kompositör: Hobbe, co-written with Gibbe, based on a poem by Mizziza
Ev.medverkande: Patrik Lindbreg on vocals
Genre: Powerballad?
Tillerkningsår: 2007
Format: mp3
Status: skiss
MvH/Hb
MaxB:
Lägg gärna upp låten enligt kontrollrummets direktiv (klistrad tråd) så man har en playknapp att trycka på för att spela låten.
HMP:
jag är ledsen, men jag hittar inte denna klistrade tråd... Har inte varit inne här på¨ett bra tag, så jag har glömt bort allt:)
Lade ju upp 2 låtar igårkväll, den andra låten har jag redan fått ett 10tal kommentarer på, så tydligen har jag inte gjort HELT fel:)
HMP:
comments nån??;)
Harmonica mike:
Okej HMP då kör vi då..
Inte så snyggt stereo förskjutna ackeguror i introt,det låter väldigt otajt - så även under de återkommande acke partierna..Lira om dom oxå,otajt gillas inte..Bra tryck i basen i denna..Lead sången surar både här och där.Kanske nog så mycket "skrik",spara lite på krutet så blir det effektfullare tycker jag..Bättre sound i virveln i denna.
Mycket kritik,dock konstruktiv så..Låten var ingen höjdare för mig,så arret lämnar jag utan kommentarer.
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida