Forum > Demolåtar
Nose Cream - Safta bär
Wernborg:
LÅTNAMN: Safta bär
ARTIST/GRUPP: Nose Cream
GENRE: Instrumental popjazz
LÅTLÄNGD: 5.28
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3
ynot:
:mellow:lyssnar :rolleyes:fin sax :blink:fölhögskola igen B)lite mer fame :wacko:eller var det en deckare :wub:nej vi ska ut i skogen plocka bär o safta <_< o så kommer väll gittarsolot snart :huh:japp o det var fint som fan giller inledningen.........av soloto utro från det samma :P det enda jag saknarär något som tarta g i mig som vill något mer än att låte bra.. :ph34r: . sång kan vara en väg men lnte illa för att vara saxat........
tony
jay thomas:
Schmyyysigt! :)
Det blir dock lite krockar mellan saxen och guran i bakgrunden, kanske du skulle kunna testa ett renare jazzljud. Disten tar lite udden av denna låt som jag annars gillar mycket! Saxen är suverän!
Wernborg:
--- Citat från: ynot skrivet 04.02.2008, 23:11:25 --- :mellow:lyssnar :rolleyes:fin sax :blink:fölhögskola igen B)lite mer fame :wacko:eller var det en deckare :wub:nej vi ska ut i skogen plocka bär o safta <_< o så kommer väll gittarsolot snart :huh:japp o det var fint som fan giller inledningen.........av soloto utro från det samma :P det enda jag saknarär något som tarta g i mig som vill något mer än att låte bra.. :ph34r: . sång kan vara en väg men lnte illa för att vara saxat........
tony
--- Slut citat ---
Tack..... tror jag. :lol:
--- Citat från: jay thomas ---Schmyyysigt!
Det blir dock lite krockar mellan saxen och guran i bakgrunden, kanske du skulle kunna testa ett renare jazzljud. Disten tar lite udden av denna låt som jag annars gillar mycket! Saxen är suverän!
--- Slut citat ---
Tänker du på kompgitarren eller gitarren jag dubblar saxen med?
Kul att du diggar. Tack för lyssning. :D
mahan:
Jou Wernis!
Håller med JT om att distguran och saxen slåss om utrymmet i mitten, varför inte panorera lite och skilja dem åt. Lite svensktoppsvibbar med saxen o guran på varann i stämmor.
Snyggt gitarrsolo, enformiga trummor, snyggt piano, basen lite maskin...
Medelgott alster so far, lite skruvning o ett lyft e garanterat! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida