Forum > Demolåtar

Nose Cream - Safta bär

(1/5) > >>

Wernborg:
LÅTNAMN:             Safta bär
ARTIST/GRUPP:      Nose Cream
GENRE:                 Instrumental popjazz
LÅTLÄNGD:            5.28
INSPELNINGSÅR:     2007
FORMAT:               mp3

ynot:
 :mellow:lyssnar :rolleyes:fin sax :blink:fölhögskola igen B)lite mer fame :wacko:eller var det en deckare :wub:nej vi ska ut i skogen plocka bär o safta <_< o så kommer väll gittarsolot snart  :huh:japp o det var fint som fan giller inledningen.........av soloto utro från det samma :P det enda jag saknarär något som tarta g i mig som vill något mer än att låte bra.. :ph34r: . sång kan vara en väg men lnte illa för att vara saxat........

tony

jay thomas:
Schmyyysigt! :)
 Det blir dock lite krockar mellan saxen och guran i bakgrunden, kanske du skulle kunna testa ett renare jazzljud. Disten tar lite udden av denna låt som jag annars gillar mycket! Saxen är suverän!

Wernborg:

--- Citat från: ynot skrivet 04.02.2008, 23:11:25 --- :mellow:lyssnar :rolleyes:fin sax :blink:fölhögskola igen B)lite mer fame :wacko:eller var det en deckare :wub:nej vi ska ut i skogen plocka bär o safta <_< o så kommer väll gittarsolot snart  :huh:japp o det var fint som fan giller inledningen.........av soloto utro från det samma :P det enda jag saknarär något som tarta g i mig som vill något mer än att låte bra.. :ph34r: . sång kan vara en väg men lnte illa för att vara saxat........

tony

--- Slut citat ---

Tack..... tror jag.  :lol:

--- Citat från: jay thomas ---Schmyyysigt!
 Det blir dock lite krockar mellan saxen och guran i bakgrunden, kanske du skulle kunna testa ett renare jazzljud. Disten tar lite udden av denna låt som jag annars gillar mycket! Saxen är suverän!
--- Slut citat ---
Tänker du på kompgitarren eller gitarren jag dubblar saxen med?
Kul att du diggar. Tack för lyssning.  :D

mahan:
Jou Wernis!
Håller med JT om att distguran och saxen slåss om utrymmet i mitten, varför inte panorera lite och skilja dem åt. Lite svensktoppsvibbar med saxen o guran på varann i stämmor.
Snyggt gitarrsolo, enformiga trummor, snyggt piano, basen lite maskin...
Medelgott alster so far, lite skruvning o ett lyft e garanterat! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion