Forum > Färdiga produktioner
Dividend - The only thing that matters (fd End of the Journey)
1up:
--- Citat från: Dividend skrivet 06.02.2008, 22:57:50 ---1up och silverpilen: Kul att det gick hem :)
1up, den är numera upplagd som min andra låt av två på http://www.lifeinchina.se .. :)
Dags för dig att välja en andra också :P
--- Slut citat ---
Bra!
Det blir väl Burial Grounds tycker jag. Utmärkt tematiskt kortare stycke.
Dividend:
--- Citat från: 1up skrivet 07.02.2008, 00:30:38 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 06.02.2008, 22:57:50 ---1up och silverpilen: Kul att det gick hem :)
1up, den är numera upplagd som min andra låt av två på http://www.lifeinchina.se .. :)
Dags för dig att välja en andra också :P
--- Slut citat ---
Bra!
Det blir väl Burial Grounds tycker jag. Utmärkt tematiskt kortare stycke.
--- Slut citat ---
Inte snapsvisan då? :P
Harmonica mike:
Så sparade jag det bästa till sist..Vette fanken hur jag har kunnat missa denna?
Lyssnat på lite skiftande genre så här på nattkröken..Nu känner jag sömnen komma smygande..
Mycket vackert detta Per.Många fina "passager" i stycket.Så här låter det när forumets i särklass bästa klassiska arrare tänker till.
Denna sejvar jag i morgon bitti.Lätt in på topp fem listan av dina alster.På slutet så gick det rysningar genom kroppen och det min vän,gör det inte ofta här..Tack.
Mvh
Micael
DåligtGehör:
Ganska enkel men effektfull musik. Finner en större tydlighet i linjer här en i mycket annat du har gjort. Känns som du jobbat på samspelet mellan instrument samt mellan täthet och luft.
Instrument för passager för att lämna över till nästa och spela en stödjande roll eller tystna etc. Lyssnande och känsligt. Bra!
Brasset bra balanserat och bra använt.
Tack och lov är du rätt sparsam och finkänslig med pukspelet här även om du naturligtvis inte kan låta bli dem ;)
För mycket reverb eller dålig rumsklang på VSTi?
Dividend:
HM igen: Väldigt roligt att höra! :) Det kommer garanterat fler saker från andra landsänden!
DG: Också kul att höra positiva saker från dig! En puka om dan håller doktorn i stan! ;)
VSTi:et? Mycket eller dålig? :blink: Det där sista förstod jag inte, men det kan vara den sena timmen också...
Tack båda två för lyssningarna!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida