Forum > Färdiga produktioner

Dividend - The only thing that matters (fd End of the Journey)

<< < (6/14) > >>

Dividend:
 :ph34r:

Emulator:

--- Citat från: 1up skrivet 05.02.2008, 14:57:18 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 05.02.2008, 14:31:22 ---
 :lol: ok... Vi får se. Om jag har för mycket ackordsspel blir jag kallad "staccatofanatiker" eller liknande av 1up så  :lol:

--- Slut citat ---

Mycket riktigt så passa dig ;)  :P

--- Slut citat ---
Om du skall ta hans ackordsspel måste du gå igenom mig först :ph34r: Frilansar lite med beskyddarverksamhet :lol:

Dividend:
Funderar nästan på att slänga upp en dårpippilåt jag gjorde med nästan enbart kortkorta ackordsstötar :D

Dirty Dräggels nye ordförande - Emu... ;)

Dividend:
Oki nog med svammel! Här är v4, försökt parera det "stela" pianospelet med velocityautomation. På allt faktiskt. Lite nya partier också. Är folk nöjda nu? Eller skall pianot minimaliseras? ;) Eller skall jag börja om från början?

Fanfar i början till råga på allt...

http://www.lifeinchina.se/Per-Erik_Rosqvist_-_End_of_the_Journey(4)(080205v4).mp3

Emulator:
allt som är struttigt skall väck :D allvarligt, jag tror du skall bygga på at man sveps omkring här. Pianot...skall nog....spela färre noter om det skall vara med.

Fan, så gnällig som jag är får du göra en emuversion och en publik :D  Jag har fått fastnat enorm storskalighet och pampighet, nästan majestätiskt böljande jättelandskap.

och så ett piano på det. det funkar inte ;) MER MER MER av stråkar o svep o körer o brass :)

Det låter skitbra divi, men jag har en annan vision om stycket sedan jag fick det i huvvet över msn. kanske du gör bäst i att skita i vad jag svamlar om :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion