Forum > Demolåtar

track 18

(1/4) > >>

slaptap:
Ett del av ett projekt som jag håller på med...tanken är att det ska resultera i en fullängdare. Denna var uppe en kort stund på studios forum. Detta är absolut slask, omixat och rått...men faller inom katerogin "slammerthrash/speedcore" vilket är en väsentlig del av mina rötter. Nuvarande gitarr- och trumljud är inte det avsedda så ha överseende... :D

LÅTNAMN:            track 18
ARTIST/GRUPP:     slaptap
GENRE:                 slammerthrash/speedcore
LÅTLÄNGD:           2:56
KOMPOSITÖR:       slaptap
PRODUCENT:        slaptap
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT:               192 kbpm mp3

edit: tog bort länk

Emulator:
Som jag skrev då...detta e bra spelat, sprängfyllt av energi och kan blir skitbra!

Hellpig:
Låter som det skall även om det är en slask, strukturen menar jag då. Tycker att trummorna är lite hysteriska men det brukar de väl vara i sån här musik så det är egentligen en meningslös kommentar. Det skulle vara spännande att höra fortsättningen, med bättre mix, gitarrljud etc. Pod XT var det väl du skulle köpa? ;)

Emulator:
Apropå detta med trummot.....det skulle vara kul att höra den höör typen av musik utan trumma hysterica.

BAra lite schyssta, typ hårdrockstrummor....tunga saker?

slaptap:

--- Citat från: Hellpig skrivet 24.02.2007, 14:20:25 ---Pod XT var det väl du skulle köpa? ;)

--- Slut citat ---
:D...http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=66.msg652;topicseen#new

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion