Forum > Demolåtar

JTS - Sunday Snow

(1/3) > >>

jay thomas:
Avundsjuk på Dividend och 1up, går jag den andra vägen och spelar in allt i realtid... Pianot är ett August Foerster från Kontakt 2.

LÅTNAMN:Sunday Snow
ARTIST/GRUPP: Jay Thomas Soundslope
GENRE: Film Score
LÅTLÄNGD: 3.29
KOMPOSITÖR: Jay Thomas
PRODUCENT: E/T
EV. MEDVERKANDE: -
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3 

Ny version! Annat piano, lite längre och mer taktfast... Sunday Snow V5

jay thomas:
Å jag som tom spelade in med klick...  :(

mahan:
Jahapp JT!

Detta alster lider alldeles tydligt av konkuransen här på KR. Verkar som om detta vore gjort lite avundans namn, inte med så mycket känlsa som du brukar ha idina låtar.  ;) Snyggt att kunna lira realtid förstås, men blir lixåm lite jammande o otajt, ideén finns där så det är ju bara frågan om att spela på den några gånger till så att den känns säker!

h.  johan

jay thomas:

--- Citat från: mahan skrivet 03.02.2008, 22:37:00 ---Jahapp JT!

Detta alster lider alldeles tydligt av konkuransen här på KR. Verkar som om detta vore gjort lite avundans namn, inte med så mycket känlsa som du brukar ha idina låtar.  ;) Snyggt att kunna lira realtid förstås, men blir lixåm lite jammande o otajt, ideén finns där så det är ju bara frågan om att spela på den några gånger till så att den känns säker!

h.  johan

--- Slut citat ---

Nja, håller inte med dig, alls. Avund har inte ett dugg med det här att göra. Däremot ett fantastiskt snöfall utanför "studiofönstret". Trodde dessutom att klicket styrde upp det alldeles men du hör annat. Får fixa vid tillfälle men denna typ av alster är lite one-shot som helst inte ska mifflas med för mycket. Tack ändå för ärligt kritik.  :)

Tillagt: det intressanta(?) är att när jag själv lägger mycket känsla i grejerna uppfattas det som "Speedy Gonzales" men när jag slentrianar mig igenom en låt, då uppfattas det som mycket känsla.... Förvirrad.  :ph34r:

SYNTH:
Känns något otajt lite som en jamlåt men ändå ett bra försök till en fortsättning på detta tycker jag JT! :)
Skulle vilja har nånstans man kunde vara ostörd och spela in sin alster kanske sjunga en liten truddelut. :lol: :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion