Forum > Demolåtar

1up-Opus 1up Ver2 - 6:e februari! (3:48 lång)

<< < (5/6) > >>

1up:

--- Citat från: SYNTH skrivet 03.02.2008, 23:29:07 ---Intressant att lyssna på inte alls så tokigt heller! :)

--- Slut citat ---

Om man skulle mäta det ord som förekommer flesta gånger i tråden (därom tvistar det lärda) men kan det vara ordet "intressant"? :)

Ja, efter den sidnoten tackar jag så hjärligt för kommentaren och lyssningen! Med så många som gillar låten borde jag ge den en fortsättning. ... :) (observera ordet "borde") :P

1up:
V2 ute nu! :) 3:48 min musik.

mahan:
Haaa!
Nu har det musjobbats med velocitetsändringarna, låter almost autentiskt nu, SNYGGT!
Kommer inte ihåg , kanske det kommit till nån del här åxå, men jäkla snyggt och njutningsfullt låter detta.
Och denna låt e inte lång, kunde lyssna på ännu längre  version, din uppfinningsrikedom gillas! :)

h.   johan

Dividend:
Lyssnar på v2.
Sant att början låter väldigt intressant, som t ex nån gymnopedie av Satie som nån sa. Värt att bygga vidare på, tänker jag och lyssnar vidare.
 Mycket trevligare lyssning nu faktiskt än 1:an, som jag tydligen glömde kommentera  :wacko: Snygg velocity-förändringar för att vara klickat. Gillar infallen. Skall låta denna snurra i listan ett tag. Återkommer!

1up:

--- Citat från: mahan skrivet 06.02.2008, 18:48:41 ---Haaa!
Nu har det musjobbats med velocitetsändringarna, låter almost autentiskt nu, SNYGGT!
Kommer inte ihåg , kanske det kommit till nån del här åxå, men jäkla snyggt och njutningsfullt låter detta.
Och denna låt e inte lång, kunde lyssna på ännu längre  version, din uppfinningsrikedom gillas! :)

h.   johan

--- Slut citat ---

Tackar!

Det är 2 min extra musik i denna versionen och en ny del som kör en repris, typ. :)

"njutningsfullt"  :wub:

Jag fortsätter bygga på om inspiration finnes!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion