Forum > Färdiga produktioner

mahan - STONES IN MY HEARTH

<< < (3/12) > >>

Emulator:

--- Citat från: mahan skrivet 02.02.2008, 02:23:17 ---Thank you EMU,
skönt att nån bekannt lyssnar och kommenterar nya låtar!

h.  johan

--- Slut citat ---

bra att nån är här va? :)  jo, alltså, de e rätt sömnigt på kommentarfronten bitvis...

jay thomas:
Inspirerad av Tony Irving i Let's Dance Juryn (Tv4 Sverige)...

Mja, den är kalas som grundmaterial. Dock känns det lite otight här och där och då syftar jag inte på rytmen utan något som annat haltar, svårt att sätta fingret på. Kören känns lite "Ok, grabbar om vi ställer oss lite här och där i rummet så blir nock fiiint". I början kändes sången och bakgrundskompet leva lite på olika plan med det blir bättre vartefter. Enligt mig, kalasbra men behöver putsas på mer.

ynot:
början blev jag lite osäker på lead voxen men det tog sig snabbt kanske skall den upp lite på reffen o bryggan.
lite mer pullver i kompet bakom men det kommer säkert. sjung in 1.a veren iden efter du sjungt med i slutet av låten så kännslan är med hela vägen.
riktigt skön låt mahan.

tony

1up:
Bra och gedigen grundstomme. Lite mer rytmik och allmän smyckning ser vi fram emot.

Slänga på en tamburin ~3/4 in i låten för lite mer fartkänsla?

Bassolo vore nice.  :wub:

mahan:

--- Citat från: david.roennlund skrivet 02.02.2008, 02:02:38 ---Är detta spelat med nya digitrumsettet  :) :)

skulle gilla ett lite fetare orgelljud, lite mer av det djupare registret!

Kanske inte superengelst uttal, men varför ska man ha det egetligen? är du från england eller ;)
Är ju helt naturligt att man liksom har brytning på sin engelska!

Snygg sång och bra låt !!
//DAVID

--- Slut citat ---
JOVISST DAVID, RIGHT ON SPOT, DETTA ÄR JUST EN TEST MED NYA TRUMSETTET! SNYGGT ATT DU KOM IHÅG DET! :)
Och på orgelsidan skar jag av nedre registret, tyckte det lätlite överväldigande, ska kolla det på nytt,
och visst låter sången alltid fingelsk när man bor här på the other side! :D

tackar för observant  lyssning o kommentar! :)

h.   johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion