Funkar kalasbra. tycker att du mer o mer eperimenterar med någonslags "tomgångsefterklang" (jag ÄR skitdålig på sångnomenklatur jag VET

) alltså går ner lite intensitet på rösten i utklingningen, samtidigt som det ibland åker på ett väldigt bra vibrato!
exempel på detta är: can i steal a moment of you time... <...I och time e jättebra.
Skitbra!
Nersidan som jag skrivit vid minst ett tillfälle är att det låter lite ansträngt på nån ton högst upp. blir det för mycket så blir det inte bra totalt, låter som visa hprdrocksband som tävlade vems sångar som kunde ta högsta tonen.
Du är inte alls i närheten av något som låter illa, men lite ansträngt blir det.
jag vet att du gärna vill sjunga ljust, och mycket av din dynamik och kraft i rösten finns högt upp, men testa ialllafall!
ta pitchshift i programmer och pitcha ner gitarrerna 1 eller 2 tonsteg. sjung sen (ok. det går lite långsammare utan timecomression med spelar ingen roll....)
Kolla hur det blir lixom? Säker på att någon halvton under det högsta låter det BARA bra och inte ansträngt alls!