Forum > Färdiga produktioner

MaxB + Iken + Klemme - I'm loosing you

<< < (2/3) > >>

ynot:
TRummorna försvbinner i min laphögtalere. Men det ju vara dom oxå.

VIssa dagar gillar man detta hur mycket som helst no idag är helt klart en sådan dag.
Intressant låt som halta lite ibland men jag gillar det det funkar o rösten passar skit bra in, om trummorna är inlirade med en sm57a så hatten av för er helt klart.

tänker lite nick cave, velvet underground på disttripp.

bra bra bra bra...

tony

IKEN:
Märk väl att Klemme lade trummorna efter att max och jag hade gjort vårt...... :)
Han lade trummor till nått som redan hade trummor m.a.o......... :blink:
Hatten av för honom!!! :D

1up:
Rösten tycker jag låter bluesaktig medan låten är rock. Sådana crossovers kan klart funka. Här ger de lite olika feeling? Annars gillar jag daa-dada-dadadaa-dadadadaaa-da-dada-dadadaaaa-slingan! :)

Zebastian:
Ursäkta mig att jag drar upp en så här gammal låt till ytan igen. Men jag tittade igenom några av MaxB´s låtar och hittade den här låten som jag bara kände att jag måste skriva något om.
Den är riiiktigt häftig den här låten!
Solot i slutet är nog bland det coolaste jag har hört på länge!

Vet inte varför jag skulle dra upp den här nu men jag har lyssnat på låten flera gånger idag.
Den här ska jag ta till mp3n  ;)

IKEN:

--- Citat från: Zebastian skrivet 16.11.2008, 17:41:12 ---Ursäkta mig att jag drar upp en så här gammal låt till ytan igen. Men jag tittade igenom några av MaxB´s låtar och hittade den här låten som jag bara kände att jag måste skriva något om.
Den är riiiktigt häftig den här låten!
Solot i slutet är nog bland det coolaste jag har hört på länge!

Vet inte varför jag skulle dra upp den här nu men jag har lyssnat på låten flera gånger idag.
Den här ska jag ta till mp3n  ;)

--- Slut citat ---
:D
Du,jag hade totalt glömt denna lilla dansvisa....Tack för påminnelsen........
nu måste jag spara den....

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion