Forum > Färdiga produktioner

karl- på svenska

<< < (7/9) > >>

jay thomas:
Schnückt!!! Luftig ljudbild, mycket bra sjunget!  :) Rysligt snygg avslutning, gillar.

Texten fungerar. Dessvärre brukar jag otroligt sällan lyssna på texter...

Bon:
Oj vad fint det låter!

Stark låt och text Kalle!
Jag tycker mkt. om slutfraserna.
Ljudbilden är lätt och dynamisk... mysig...

Bra Karl reder sig själv på Svenska!

Mvh.
Bon B)

karl:
Tnx Nad...visst men trodde mastringspluggen gjorde allt det där men tydligen inte...får väl lägga ut lite åt sidorna da' och kul att du känner igen mig på direkten...

--- Citat från: Nad skrivet 04.02.2008, 01:29:13 ---Nu hittade jag den. Du berör, på riktigt.
Skitbra helt enkelt, autentiskt.
Skulle jag klaga på nåt (men det tänker jag inte göra!),
så skulle jag nog pannat lite mer, det känns väldigt mycket mitten
i mixen. Men det är ju en lysande låt och arren välgjorda.
Och precis som Equality, känns Du igen med en gång.
Det är inte illa Karl!
Kul att Du sjunger på svenska den här gången,
det känns lika naturligt att höra Dig så.

Tack!
Nad

--- Slut citat ---

Fredrik Karlsson....tnx för lyssning och kul att du tycker det låter proffsigt...

jay thomas....det är klart du måste lyssna på texterna...det är ju halva låtarna.. <_< ok da' inte riktigt beroende på vilken musik man lyssnar på  :rolleyes:kul att du gillar avslutet...tnx igen

Bon....länge sedan man hörde något av dig också och kul att ni kom upp med en ny nu då...men kan sakna dina poetiska kompositioner också...något på g? kul att du tycker det låter fint.../ karl

freddy:
Shit va bra! Riktigt jävla bra sångröst och sång, vad mer kan man önska?
Snyggt jobbat Karl :)

equality:
Lyssnar på den senaste versionen nu, ganska säker på det. Vispslagen låter något hårda innan resten av "bandet" drar igång. Bra att du drog ner något på oktavstämmorna ger nu
en finish åt leaden. Skulle dra ner ett par dB på den snygga gitarrfiguren vid 01:05. Hittar annars inget att racka ner på. Detta är outstanding. Text, melodi och sångligt yttryck, utan inbördes rangordning, håller högsta klass.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion