Forum > Demolåtar
tsmalmbe - Walking Down the Avenue
Emulator:
hmm....gör såhär då: klipp ur några takter instrumentalt o lägg efter så kan hm lägga munspel, och sen slänger du på en halv vers till med din sång. bara så att vi får bevisa för dig att vi har rätt?
Du behöver inte mixa i trixa mer alls.mindre delay och högre sång så tål låten att vara längre, helt klart.
karl:
låter schysst...alldeles för kort...väntar på fullängden.... /karl
tsmalmbe:
--- Citat från: Emulator skrivet 01.02.2008, 00:33:09 ---hmm....gör såhär då: klipp ur några takter instrumentalt o lägg efter så kan hm lägga munspel, och sen slänger du på en halv vers till med din sång. bara så att vi får bevisa för dig att vi har rätt?
Du behöver inte mixa i trixa mer alls.mindre delay och högre sång så tål låten att vara längre, helt klart.
--- Slut citat ---
Vi kan göra så, att jag lägger upp alla filer som bounce/wav så får ni göra vad ni vill med det sen :)
Harmonica mike:
Nu har detta snurrat i 45minuter och jag har inte blivit hjärntvättad,det kan bara betyda:
Sno ihop en låt av detta Tsm.Beatet är ju as läckert.
Klippa och klistra är inte min grej,jag fixar inte det.Det kräver ju en fingertopps känsla för att få snygga övergångar.Vidare så kan jag inte spela ackegura som dig.
Men jag hade gärna dragit några räkor åt dig då det här är mammas gata för mig.
Mvh
Micael
freddy:
Gillar din sång som fan även om den i detta fall är borta i ett annat rum :)
Det kan nog bli en färdig låt av denna med tillslut. Bra sjunget, vill höra mer musik i samma stil från dig. snyggt
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida