Forum > Färdiga produktioner

1up-Fågelö (No Radio Edit)

<< < (2/5) > >>

1up:

--- Citat från: Emulator skrivet 31.01.2008, 22:14:22 ---kompet etc känns bra, men försvinner sedan när sången dominerar ljudbilden. Jag udnrar om du har för dålig medhörning, eller om du inte hör din egen röst under sången? Melodin känns lite oplanerad och det hackar mot rytmen.

ny sång bitte :)

--- Slut citat ---

Borde nog byta mic. Har en mic med förhöjt frekvenssvar i det övre registret. Eller sätta lite filt framför för att tona ned diskanten. Justera sångens nivå då också.

Medhörningen är det inget fel på, det är snarare sånginsatsen som tar sig unika uttryck.

Sång i takt med resten, jo det vore ett +.

Kul att kompet går hem.  :D

MaxB:
Jag kan inte ladda ner låten med högerklick (Save target as) eller vänsterklick. Det ena ger en sida som inte hittar det andra ger två felmeddelanden. Kan nån förklara hur det är tänkt att fungera?
Jag har testat både firefox och ie men inget ger en *.mp3:a att ladda ner  :(

ynot:
 en ung ejler pilarm
med fint komp. Sången funkar inte riktigt för mig lite mer känsla o vilja att följa takten . Annars tycker jag texten ör lite trevlig i sin naturprog fest ton,,

tony

1up:

--- Citat från: MaxB skrivet 01.02.2008, 11:08:59 ---Jag kan inte ladda ner låten med högerklick (Save target as) eller vänsterklick. Det ena ger en sida som inte hittar det andra ger två felmeddelanden. Kan nån förklara hur det är tänkt att fungera?

--- Slut citat ---

:-o låter skumt. Jag har FireFox 2.0.0.11 och i den funkar det utmärkt att vänsterklicka på låtnamnets länk. Det öppnar låten i ett eget litet fönster. Sen väljer jag "Spara till disk" där och får en mp3:a. Hoppas det ordnar sig!

ps. Hur var låten?

Eilert Pilarm, ja. Det är han som tolkar Elvislåtar kollade jag precis upp. :P Tänk att han och jag har saker gemensamt. Det kan inte vara hur vi klär oss. Det måste ligga i musiken... :)

Emulator:

--- Citat från: 1up skrivet 01.02.2008, 19:04:13 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 01.02.2008, 11:08:59 ---Jag kan inte ladda ner låten med högerklick (Save target as) eller vänsterklick. Det ena ger en sida som inte hittar det andra ger två felmeddelanden. Kan nån förklara hur det är tänkt att fungera?

--- Slut citat ---

:-o låter skumt. Jag har FireFox 2.0.0.11 och i den funkar det utmärkt att vänsterklicka på låtnamnets länk. Det öppnar låten i ett eget litet fönster. Sen väljer jag "Spara till disk" där och får en mp3:a. Hoppas det ordnar sig!

ps. Hur var låten?

hehe, han kunde väl inte ladda den? :lol:

sen är jag nyfiken på titeln arctustangesnerd. något jag hjälpt till att mynta? ;)

--- Slut citat ---

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion