Forum > Färdiga produktioner
1up-Fågelö (No Radio Edit)
1up:
--- Citat från: Emulator skrivet 01.02.2008, 20:00:05 ---
--- Citat från: 1up skrivet 01.02.2008, 19:04:13 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 01.02.2008, 11:08:59 ---Jag kan inte ladda ner låten med högerklick (Save target as) eller vänsterklick. Det ena ger en sida som inte hittar det andra ger två felmeddelanden. Kan nån förklara hur det är tänkt att fungera?
Jag har testat både firefox och ie men inget ger en *.mp3:a att ladda ner :(
--- Slut citat ---
:-o låter skumt. Jag har FireFox 2.0.0.11 och i den funkar det utmärkt att vänsterklicka på låtnamnets länk. Det öppnar låten i ett eget litet fönster. Sen väljer jag "Spara till disk" där och får en mp3:a. Hoppas det ordnar sig!
ps. Hur var låten?
hehe, han kunde väl inte ladda den? :lol:
sen är jag nyfiken på titeln arctustangesnerd. något jag hjälpt till att mynta? ;)
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Ja, det vet man ju aldrig om han lyckades med! Men jag är hoppfull som kreatör att han fick igång den men inte lyckades spara mästerverket till disk!
Arcustangensnörd - Bra fråga! Har varit en massa snack om arcustangens över msn med Dividend sedan han införde den muntra hälsningen "Arcustangens på er alla!". Om det betyder att Dividend är ensam myntare av uttrycket eller ej, därom tvistar de lärda.
DåligtGehör:
Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta, skutta eller dansa. Dock kan jag inte låta bli att le. Det är klart charmigt även om eller kanske mycket tack vare de oväntade vändningarna i texten. Sen är ju musiken cool. Keep it up numba 1!
Åsa:
samma här, jag kan inte låta bli att le! Tack för det :)
1up:
--- Citat från: DåligtGehör skrivet 01.02.2008, 22:15:46 ---Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta, skutta eller dansa. Dock kan jag inte låta bli att le. Det är klart charmigt även om eller kanske mycket tack vare de oväntade vändningarna i texten. Sen är ju musiken cool. Keep it up numba 1!
--- Slut citat ---
:) Danke!
Noterade din "edit" där tidigare i tråden.
1up:
--- Citat från: Åsa skrivet 01.02.2008, 23:15:25 ---samma här, jag kan inte låta bli att le! Tack för det :)
--- Slut citat ---
Du är välkommen! And here's another one! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida