Forum > Färdiga produktioner
maxmamax - Winter fling
maxmaxmax:
--- Citat från: egghuvud skrivet 14.03.2007, 22:16:35 ---Kul att se dig igen maxamaxa Jag saknade dig när du försvann från studio :)
--- Slut citat ---
Nämen så fint sagt av dig. :) Och jag får säga att jag tänker på dig ibland när jag spelar "Im waiting for my man" sen den gången du berättade om glassbilen eller vad det var.
Emulator:
åhhhhhhhhhhh
tidiga depeche/erasure/yazoo/thomposon twins/human leauge /celebrate the nun :D
Sån där slinga som man kommer att avsky för att man inte kan sluta nynna på den :D
påminner om...."im electric" oxo, melody club...
Jätte bra, helt rätt röst för detta. Bra melodier oxo.
skitkul!
Dark Of Light:
:lol: Emu fick mina åsikter på pränt här ovan. Teatraliskt och uttrycksfullt med sången, får svåra Blondie vibbar :lol: Bra jobbat!!!
Hellpig:
Hehe, soundet påminner mig om gamla spelet "Bubble Bobble" och andra spel som kom på den tiden... en ganska juste liten sak det här. Gillar din sång och tycker nog att den räddar låten på något sätt. Missförstå mig rätt. Det är absolut inget fel på låten/musiken, men det är inte något jag direkt skulle lyssna på ... utan din sång. :) Med ett annat arr' hade det varit en hit.
joachime:
Hej Max! Kul att se dig här! :)
Splendid sånginsats! Härlig 80-talsflashback. Gillar beatboxen också. Styltig virvel och svängig hihat.
Musikaliskt är refrängen den stora behållningen. Gillar att den går om och om i slutet.
Basljudet gillar jag däremot inte. Låter lite kamfilter-fasigt, men inte tillräckligt för att det ska bli en skön grej. Utan mer omotiverat tunnt och kallt. Leadsynthen känns också lite för kall.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida