Forum > Färdiga produktioner
JTS/Iken - New Years Poetry
IKEN:
--- Citat från: jay thomas skrivet 04.02.2008, 22:41:57 ---
--- Citat från: IKEN skrivet 04.02.2008, 21:22:20 ---Detta är den distade basversionen, jag lirade in utan,fingerspel ala John Paul Jones,Jt
ville ha dist antar jag,hur som helst,jag lyssnar ofta på detta (med odistad bas då :D)
Känner mej glad åt att just jag fick lira på detta,en av mina absoluta sammarbetslåtar alla kategorier.........Sträck på dej JT!!! ;) Är stolt över denna låt...........
--- Slut citat ---
:wub:
Här kommer den distfria versionen: New Year Clean Bass
Tack Stolle för lyssning och återkoppling! :)
--- Slut citat ---
Hmm,märker nu att jag hade lite dist där jag med,fast bara liiite.... :)
Dividend:
Lyssnar på verren i trådhuvet, ljudbilden är ju jättehemtrevlig... Och så kom basen där ja, gillar soundet på den, fast lite onkel kånkel stämning blev det efter ett slag :) (De var (är?) kända för att ha ganska taskig produktion)
blippandet som galenpanoreras från höger till vänster, adderar lite kreativa störningar i det hemtrevliga (det är bra) Inte förutsägbart på samma sätt som jag trodde efter 1 minut.
Bra!
equality:
Tyckte den spretade åt alla möjliga håll i början och att ingen riktigt bestämmer åt vilket håll den skall ta vägen, som ett enda långt intro. Kändes "svårt" :P först men sedan uppskattade denna något irrande färd mer och mer och tycker tycker det var skithäftigt att lyssna på. När trummorna kommer in händer något som lyfter och likadant med flöjtmellotronen. Några smeksamma vibbar från Strawberry Fields som spökar och lockar? Gillar det oförutsägbara. Mycket fascinernade och njutbart stycke. Tack för denna!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida