Forum > Färdiga produktioner
The Iken Band/IKEN - Crossroads
IKEN:
http://www.theikenband.se/CROSSROADS.mp3
En äldre låt som är min personliga favorit av de 25 låtar jag har.
jo,jag vet,bara 7-8 på ''hemsidan'',men de är mina ''top notch'' låtar....NOT!!!!! :lol:
Slide som vanligt,trasig hammond(B4),M-Tron,Fenderbas och strata, ADK 51e+Behringer MIC200..Sången är lätt den bästa jag lagt...(undrar hur jag gjorde) :wub:
MaxB:
Fattar inte hur du gör med rösten men den är skitbra. Håller med andra som kommenterat rösten på en av dina andra låtar. Låter lite som rördist eller spräck på PA:t. Det låter inte som en inspelning i vardagsrummet utan mer som en spelning på en konsert nånstans i slutet av 60-talet.
Jag måste få låna dig till min musik! :D
Jag känner en trummis förresten, som sa att om du också lämnar det andra forumet... har han inget intresse av att stanna kvar där. Det låter som att han också vill ha ett samarbete med dig! Dubbelkul!
IKEN:
altså,min sambo säger att jag inte kan sjunga,ni säger precis tvärtemot?
Vem, o Vem har rätt? :unsure:
Äh,skit samma,jag gör som humlan,hon kan inte flyga men gör det ändå,jag kan inte sjunga,men kommer att göra det mer än förut......... :lol:
ynot:
--- Citat från: IKEN skrivet 29.01.2008, 23:05:06 ---altså,min sambo säger att jag inte kan sjunga,ni säger precis tvärtemot?
Vem, o Vem har rätt? :unsure:
--- Slut citat ---
VI
B)
Emulator:
Speciell röst här :) Lite off tune här o var, och melodin låter lite diffus, som om den gjorts snabbt för man har sån bra låt på g :D
Skitigt så det förslår, men hela mixen lider av lite strandradiosyndrom, saknar kripig diskant och bacon i basen.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida