Forum > Demolåtar

guran

<< < (4/5) > >>

MaxB:
Kunde iofs vara kul att prova men jag hoppas på lite teori, gällande spel i moll-tonart.

Ola:
äh orka inte vänta längre så jag la på en till gura istället och döpte den till blue

egghuvud:
Låter behagligt. Kanske lite menlöst. Trumljuden är inte så kul speciellt inte reverbet som är vasst och konstigt. En del vackra harmonier.  :)

Ola:
Trummorna är ez drummer med vispar och jo mixen är kanske inte den bästa men duger åt det här menlösa blå känslorna.

gitarren är en omgjord akustisk till en såkallad jazzburk.  fungera ypperligt och det blev en originell spelkänsla och tonen blev lite egen också tycker jag.

mahan:
Jou GURAN!!

Snygga blå känslor här, diggar ditt gitarrlir stort, och även soundmässigt så smakar detta riktigt gött! Saknar ju definitivt en lite hes sångare här, nån fattig bluesman ensam i mörknet med stora känslor och en tömd butelj!

Sen vet jag int hur jag ska säga det vackert, trummorna alltså......... :unsure:
EZ lyckas nog tyvärr störa den annars så fina stämningen här, det hjälps ej, det låter tjoff o paff.
Så  därjaaa, så var det sagt..., kanske smak o tycke här åxå förstås, men saknar en smaskig virvel och en stadig men icke utstickande baskagge.
Symbalspelet låter bra, använd mer, hihatten hörs knappt alls, upp med den åxå.

Jisses Guran,  med sång och ångesttext på detta så blöter du många ögonvrån,  :)

h.   johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion