Forum > Demolåtar

equality - afroreggae

<< < (3/9) > >>

Harmonica mike:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 27.01.2008, 15:51:28 ---Inget fel på idéen alls. Lite intensivtjocksmock kompgitarr till vänster dock. Den kunde nog göra mer plats för sång och andra insatser. Antar även att du tänkt något mer spännande trummor och bas men frågan är mest vad har du för planer för hur sång skall låta m.m? Smucke saker när orgeln glider in. Läcker gitarr den rena till höger!

Kan tänka mig snygga dragningar på afro-saxsektion.

Något mer slagverk än bara trummor.

Break.

---

Om munspel, inte amerka-bluesigt va!?

--- Slut citat ---

Nej nej för tusan,jag drar en trudelutt nu och slänger upp den för sågning här i tråden..om det är ok för dig Mikey?

equality:
DG: Mycket bra synpunkter. Tack! Det där med break är jag kass på men skall försöka. Kul att du tycker att idén funkar också.
HM: Vore jättekul! Ös på!

stajo:

--- Citat från: equality skrivet 27.01.2008, 15:42:12 ---stajo: Kul! Ska basen ligga djupare eller spela mer rakt? Tnx.

--- Slut citat ---
Hm jo det funderade jag också på, spontant tyckte jag nog att den skulle ligga djupare, i alla fall skall den vara fetare och ta eqa bort det ljusa i den om det går...:)

Harmonica mike:
Drog en trudelutt,snabbt improviserat inga finesser - direkt från hjärtat.

Mvh
Micael

Emulator:
snyggt munspelande :) Fast låten flyttade ca 600 mil norrut, till skåne och peps persson.

Snyggt, men som jag trodde finns inte afrika kvar :D

Däremot en schysst skånsk myllareggae :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion