Forum > Demolåtar

Yllet - I'm going home

<< < (2/3) > >>

Wernborg:
Ska sticka ut hakan lite och komma med lite kritik kring ditt forumande istället för musiken.

Du är duktig och har alltid bra ljudbilder och välproducerade låtar, men vad vill med dina demotrådar egentligen? Den konstruktiva kritiken du får når sällan fram till dig känns det som.

Upplever också att din enda aktiva tid på forumet är när du precis postat en låt och då enbart i din egen tråd så något utbyte av dig har inte vi andra direkt.

Du är ju bra på det du gör och du borde kunna dela med dig till alla oss amatörproducenter.

/ W

Harmonica mike:

--- Citat från: Wernborg skrivet 29.01.2008, 00:07:05 ---Ska sticka ut hakan lite och komma med lite kritik kring ditt forumande istället för musiken.

Du är duktig och har alltid bra ljudbilder och välproducerade låtar, men vad vill med dina demotrådar egentligen? Den konstruktiva kritiken du får når sällan fram till dig känns det som.

Upplever också att din enda aktiva tid på forumet är när du precis postat en låt och då enbart i din egen tråd så något utbyte av dig har inte vi andra direkt.

Du är ju bra på det du gör och du borde kunna dela med dig till alla oss amatörproducenter.

/ W

--- Slut citat ---

Ibland så är allt bra sagt,så är det här. Håller med Wernborg,vi behöver din kunskap Jon - dela med dig lite.Det är ju liksom vitsen med forumet - att ge och ta.

Mvh
Micael

Yllet:
Jag kan inte annat än att hålla med :) Har varit dåligt med lyssnade för mig på senaste, men det är mest för att jag inte varit sugen. Vill inte tvinga fram något, eftersom lyssningen inte blir konstruktiv då.

Hur som helst lovar jag att bättra mig, självklart handlar det om att ge och ta. Sen är det ju upp till var och en om man vill skriva om andras låtar. Jag förväntar mig inte att någon ska skriva om mina låtar, även om det såklart är kul.

För att svara på gehör: Jag skriver låter för mitt eget välbefinnande, och mitt mål är att släppa en platta med några av mina alster, gratis för nerladdning i mars-april.

mvh Jon

Wernborg:
Ja, ingen tvekan om var inspirationen hämtats.  :D

Enda jag tänkte på var att jag ville ta bort eller i alla fall minska reverbet på det mesta, och i synnerhet gitarren med filtret på.

Yllet:
Tack för lyssningen. Men ja kommer nog inte använda denna låten till nåt. Satsar nog på mina myspopolåtar istället :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion