Kontrollrummet

Bilder på din studio

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
Citera
har smällt in ytterligare ett vitt bord som frugan har sin dator på.

Det bordet är verkligen till frugan ser jag  :rolleyes:


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Citera
har smällt in ytterligare ett vitt bord som frugan har sin dator på.

Det bordet är verkligen till frugan ser jag  :rolleyes:

haha, jo.. men om du kolla längst ner på bilden till vänster så ser du nog en skåra, det är skåran mellan de två vita borden. tillvvänster om mitt bord står hennes bord med en iMac G5 en vit lampa, en vit musmatta, och en blommig liten låda.. ;)
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Nu kommer lite uppdaterade bilder på mitt skyffe.. totalstädade igår och förrgår, rensade ut det mesta som inte används, bytte kablar mellan förstärkare och högtalare, brusa in högtalarsystem och subbas, flytta på racket och lite såntdär.
har smällt in ytterligare ett vitt bord som frugan har sin dator på. här kommer iaf dom. :)



Nej men va kul Idf att du har städat, hur in det mörkaste såg det ut innan, :rolleyes: :P :lol: :D
Av dessa bilder är det ganska knepigt att lista ut vilka hobbyn som det sysslas med, gitarrförsäljning o reparation,
eller gitarrslakteri, Lespan har ju skrivit sitt avskedsbrev och fäst det vid stallet,
och frugans dator e det enda som verkar funka

Sorry Idf, kunde inte låta bli  :D :lol: :P
Ja ja, du får spöa mig offentligt på torget för detta....

Men berätta gärna närmare vad det är i musikväg i din studio som vi borde se,
vad som finns i racket, software etc. :)



h.   johan
jag tog de bilderna precis innan jag plockade runt det sista och dammsög.. så därför ser det lite värre ut än det är nu.. det vita bordet sitter jag o löder vid. där sitterj ag även och sorterar delar när jag renoverar instrument.. plus att det användes som hög när vi städade upp skit frn golvet.
nu ska vi se om det går med ord att beskriva hur det såg ut innan..
på golvet stod bla. 6 virveltrummor en 12"puka, en 13"puka, två 13" triggtrummor, två baskaggar med 9 år mellan dem. (54 och 63). tre akustiska gitarrer (hela), tre plankor, en jackson dinky(till salu) en fender stratakopia, en handbyggd elgitarr utan märke(byggd av min far), två pbasar, en hel och en i delar, en les paul i delar, en en isärplockad racklåda innehållandes en moddad behringer exciter,en halvfärdig 4x6" högtalarlåda, en gitarrstärkare hemmabygge baserad på Philips radio från 60talet, mitt mixerbord Soundtracs 16-8-16 som tog ganksa mkt plats, två bontempiorglar, en yamaha cs5, en kawai synth från 90talet... samt en Egmond, schysst gammal holländsk jazzburk från 50talet
plus massa skräp typ effektpedaler, kablar, etcetcetcetc :D
upptäckte min 30m multipiska ligga i ett hörn, så den lindade jag ihop på 40 min. den ligger för. på den gula pirran på ngn av bilderna..


haha, les paulen ska begå självmord.. :D näe, men det är ett beställningsjobb där jag ska renovera den totalt och vintage:isera den.. :P
kommer bli fett som tusan!!
som ni kanske förstår jobbar jag vid sidan med att restaurera och renovera gamla instrument.

i racket sitter reverb från Alesis, kompressorer från Aphex, och mina 1176or som är hemmabyggen dom med. från ett gruppköp på studio forumet. ngra psykoakustikprocessorer, ngra exciters, synklådor, ljudkort, förstärkare, bandspelare, cdspelare, jackväxel, ADDAomvandlare etc etc.
mkt blir det. men jag ska bygga två nya ist. för det fetstora skiten som jag har nu!!!
såja.. lite bättre beskr. :)
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad Polpotkin

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 171
  • Hit'er in the shitter
    • Visa profil
    • Sabachthani - Official website
Grabbar, ni har inte sett hans kök. Det fungerar som brädgård, verkstad, syhörna, systembolag, skrot, löd-ställe, dator-kyrkogård och en mängd andra ändamål  ;)

Sabachthani - Gothic Doom Metal


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Grabbar, ni har inte sett hans kök. Det fungerar som brädgård, verkstad, syhörna, systembolag, skrot, löd-ställe, dator-kyrkogård och en mängd andra ändamål  ;)
hahahaha, hur visste du datorkyrkogård?? jag slaktade faktiskt en gammal server på allt som kan tänkas vara roligt att ha i framtiden.. nätagg, etc.

eller jag menar.. näe, jag vet inte vad du pratar om!!
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad Polpotkin

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 171
  • Hit'er in the shitter
    • Visa profil
    • Sabachthani - Official website
man har ju snubblat över gamla chassin och sönderslagna hårddiskar ett par gånger :D

Sabachthani - Gothic Doom Metal


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
man har ju snubblat över gamla chassin och sönderslagna hårddiskar ett par gånger :D
:lol:
visste tusan inte jag. eller snarare hade jag glömt. eller förträngt.
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Skön beskrivning över hur det ligger till hos familjen Idf!
Men ok, nu vet vi vad som finns i racken, vad som fanns i studion före städningen (otrolig mängd), och kanske man tom kan hitta en spis i köket :D :lol: :P
Är det en äkta Lespa dendär svarta som ligger för döden, renovering?

Men det är härligt Idf med folk som har humor, hoppas den hinner till! :)

h.  johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Skön beskrivning över hur det ligger till hos familjen Idf!
Men ok, nu vet vi vad som finns i racken, vad som fanns i studion före städningen (otrolig mängd), och kanske man tom kan hitta en spis i köket :D :lol: :P
Är det en äkta Lespa dendär svarta som ligger för döden, renovering?

Men det är härligt Idf med folk som har humor, hoppas den hinner till! :)

h.  johan
hehe.. det är mkt saker man samlat på sig under ett par år.. :P
spis?  :blink: näe, den har jag inte sett sen hösten -92.

tyvärr är det en epiphone, men jag ska slakta halsen, ta bort lacken, och sen lacka den transparent. men innan lacken åker på kommer en ny logga åka på.. typ GIBSON, fast med liten text under där det står Wijk-modified.
heter ju wijk i efternamn så det är ganska logiskt.. ;)
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Skön beskrivning över hur det ligger till hos familjen Idf!
Men ok, nu vet vi vad som finns i racken, vad som fanns i studion före städningen (otrolig mängd), och kanske man tom kan hitta en spis i köket :D :lol: :P
Är det en äkta Lespa dendär svarta som ligger för döden, renovering?

Men det är härligt Idf med folk som har humor, hoppas den hinner till! :)

h.  johan
hehe.. det är mkt saker man samlat på sig under ett par år.. :P
spis?  :blink: näe, den har jag inte sett sen hösten -92.

tyvärr är det en epiphone, men jag ska slakta halsen, ta bort lacken, och sen lacka den transparent. men innan lacken åker på kommer en ny logga åka på.. typ GIBSON, fast med liten text under där det står Wijk-modified.
heter ju wijk i efternamn så det är ganska logiskt.. ;)

Jamen detta är ju snyggt GibsonWijk!
Inget jobb för mig detta restaurerandet, krävs många hektar med tålamod till det.
Och fint att det finns såna som du som åtar sig dylika jobb,
har på känn att när du pratar om lacken så betyder det en himla många timmars jobb, och nåt som jag prövade på i min ungdom men konstaterade att detta icke är mitt gebit!
Var sker lackningen BTW, ingalunda i köket? :D

Härligt Idf att du kan detta med gamla instrument,
vilka andra  finns på restaureringslistan, jag menar vad kan man hämta åt dig? :)

h.   johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Skön beskrivning över hur det ligger till hos familjen Idf!
Men ok, nu vet vi vad som finns i racken, vad som fanns i studion före städningen (otrolig mängd), och kanske man tom kan hitta en spis i köket :D :lol: :P
Är det en äkta Lespa dendär svarta som ligger för döden, renovering?

Men det är härligt Idf med folk som har humor, hoppas den hinner till! :)

h.  johan
hehe.. det är mkt saker man samlat på sig under ett par år.. :P
spis?  :blink: näe, den har jag inte sett sen hösten -92.

tyvärr är det en epiphone, men jag ska slakta halsen, ta bort lacken, och sen lacka den transparent. men innan lacken åker på kommer en ny logga åka på.. typ GIBSON, fast med liten text under där det står Wijk-modified.
heter ju wijk i efternamn så det är ganska logiskt.. ;)

Jamen detta är ju snyggt GibsonWijk!
Inget jobb för mig detta restaurerandet, krävs många hektar med tålamod till det.
Och fint att det finns såna som du som åtar sig dylika jobb,
har på känn att när du pratar om lacken så betyder det en himla många timmars jobb, och nåt som jag prövade på i min ungdom men konstaterade att detta icke är mitt gebit!
Var sker lackningen BTW, ingalunda i köket? :D

Härligt Idf att du kan detta med gamla instrument,
vilka andra  finns på restaureringslistan, jag menar vad kan man hämta åt dig? :)

h.   johan
hehe förmodligen kommer det bli fint. ska pilla lite på logotyp. :)
jo, det krävs en gnutta tålamod, slipade en baskropp för ngra månader sen och hade inga maskinverktyg, så jag satt med sandpapper och slipade ca. 5 timmar om dagen  två veckor. :lol: ganska mkt jobb.. ;)
lackeringen kommer förmodligen göras på balkongen eller hos ngn polare med verkstad där det kan hållas torrt, och vindstilla..

gamla instrument ja. det gillas.. :P hämta?
vad jag gjort eller vad jag kan göra menar du??
jag renoverar/restaurerar gamla orkestergitarrer, elgitarrer solida eller ej, kvittar.. elbasar av olika typer, trummor etc etc. standardinstrument. håller på att lära mig hur man lagar och stämmer gamla pianon med.

så om det ärr någon som vill ha en gitarr eller en trumma restaurerad så skicka ett PM så ser vi vad vi kan göra.. :)
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
[

så om det ärr någon som vill ha en gitarr eller en trumma restaurerad så skicka ett PM så ser vi vad vi kan göra.. :)

Ja det var hit jag ville komma, anlita Idf med era gamla svärmödrar instrument, näemen det var för häftigt...

Men nu vet vi. efter många om och men att det finns mannan på KR som kan fixa till om det behövs! :)   IDF!


h.  johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
[

så om det ärr någon som vill ha en gitarr eller en trumma restaurerad så skicka ett PM så ser vi vad vi kan göra.. :)

Ja det var hit jag ville komma, anlita Idf med era gamla svärmödrar instrument, näemen det var för häftigt...

Men nu vet vi. efter många om och men att det finns mannan på KR som kan fixa till om det behövs! :)   IDF!


h.  johan

sannerligen!!
personligen köper jag nästan uteslutande billigast möjliga instrumenten som jag sedan fixar till så de låter o känns bra.. :)
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad cromonic

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 11
    • Visa profil
Liten uppdatering, lite stökigt dock  :unsure:

Glad amatör.


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
Stiligt...
Men borde inte sweatspoten bli mindre när monitorerna är vinklade.
Hur låter det om de är raka?


Utloggad tsmalmbe

Stiligt...
Men borde inte sweatspoten bli mindre när monitorerna är vinklade.
Hur låter det om de är raka?

Sweetspoten blir ju mindre bara på höjden - den kapas alltså i övre ändan. Sittern man någotlunda konstant på samma ställe är det ingen skillnad. Sitter någon på en  soffa  bakom, är det dock av betydelse, eftersom sweetspoten blir lägre ju längre  man kommer från högtalaren. Men för en person har det ingen skillnad, eller skillnaden är försumbar.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Fredrik Karlsson

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 325
    • Visa profil
... samt en Egmond, schysst gammal holländsk jazzburk från 50talet

Äger oxå en gammal Egmond halvakustisk  ^_^
Min musik på Myspace:
www.myspace.com/carsonscar


Utloggad Hägge@Clonework

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 546
    • Visa profil
    • clonework.com
Stiligt...
Men borde inte sweatspoten bli mindre när monitorerna är vinklade.
Hur låter det om de är raka?

Sweetspoten blir ju mindre bara på höjden - den kapas alltså i övre ändan. Sittern man någotlunda konstant på samma ställe är det ingen skillnad. Sitter någon på en  soffa  bakom, är det dock av betydelse, eftersom sweetspoten blir lägre ju längre  man kommer från högtalaren. Men för en person har det ingen skillnad, eller skillnaden är försumbar.

Lysningen i soffan kan faktiskt bli bätre med tiltade monitorer. Eftersom som en soffa ofta är lägre än din normala kontorstol så kan faktiskt både producneten och bandet sitta i sweatspotten i upp o ner läge. Normalt blir "sofflysningen" lite dovare när man sitter under sweatspotten. Dessutom slipper man elaka reflektioner från mixerbordet om man har dem högre upp och sedan tiltade. Om man sen mixar stående som endel har för vana så skiter det sig med tiltade monitorer.

Hägge


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
... samt en Egmond, schysst gammal holländsk jazzburk från 50talet

Äger oxå en gammal Egmond halvakustisk  ^_^
ahh najs. vad gav du för den?
jag letar efter en till..minst, men det blir svårt att slå priset på den första.. 500:-
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad david.roennlund

  • Traditional Norwegian/Swedish Emofiddler
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 023
  • Strength through diversity
    • Visa profil



Har fippat lite i studiorummet idag :)
"Don't Smoke Don't Smoke Nicotine Nicotine No
No don't smoke the official Dope Smoke Dope Dope."

Mit sozialistischen Gruße!
David


Utloggad Fredrik Karlsson

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 325
    • Visa profil
... samt en Egmond, schysst gammal holländsk jazzburk från 50talet

Äger oxå en gammal Egmond halvakustisk  ^_^
ahh najs. vad gav du för den?
jag letar efter en till..minst, men det blir svårt att slå priset på den första.. 500:-

Tror jag gav 600-700:- på Tradera!
Min musik på Myspace:
www.myspace.com/carsonscar


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
... samt en Egmond, schysst gammal holländsk jazzburk från 50talet

Äger oxå en gammal Egmond halvakustisk  ^_^
ahh najs. vad gav du för den?
jag letar efter en till..minst, men det blir svårt att slå priset på den första.. 500:-

Tror jag gav 600-700:- på Tradera!
fan va najs!
jag renoverade den för ett år sen, sen  hade jag tänkt gå på den iår igen, lacka om halsen osv.
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad Memphis

  • Från List-tvåa till
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 714
    • Visa profil
Ja, då kan väl jag visa vart jag tillbringar mitt liv..  :P







/Memphis
« Senast ändrad: 28.12.2007, 04:17:36 by Memphis »


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Oj då Memphis!
Det ser.....effektivt o mycket ut ;)


Ville förstås hjärna veta mer än billden berättar,
PCsystem? softa? guran? monitorerna? skärm? keybord? mic?


Nyfiken som man är.... :rolleyes:

GOTT NYTT STUDIOÅR! :)

h.   johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Memphis

  • Från List-tvåa till
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 714
    • Visa profil
Oj då Memphis!
Det ser.....effektivt o mycket ut ;)


Ville förstås hjärna veta mer än billden berättar,
PCsystem? softa? guran? monitorerna? skärm? keybord? mic?


Nyfiken som man är.... :rolleyes:

GOTT NYTT STUDIOÅR! :)

h.   johan

Oj då,  trevligt.  :)

På bilden gjorde vi en låt där vi spelade in i Cool Edit. Använder annars Cubase SX3 och Reason 4. På bilden hade vi en akustisk Yamaha Gitarr som är ca 20 år gammal men som fortfarande låter bra. Miken heter JJlabs-Usb och den köpte jag häromdagen. Är en billig en från Jam. 800 spänn för en kondensatormic man pluggar direkt i USB. Låter faktiskt väldigt bra .. :blink: :P

Dator e en 1,6GHz - 2 i Ram - 400Gb HD - Win XP , skall uppgradera med en ny dator så småningom. :rolleyes: Och skärmen är en iiyama 17" som inte är jättebra, alldeles för mörk fasten ljusstyrkan är inställd på max.  :huh:

Monitorerna är faktiskt bara vanliga högtalare från en hemmasterio, låter också rätt bra men jag skall skaffa mig riktiga monitorer också inom en tid. Det är ju inte så lämpligt att ha konsumenthögtalare vid mixning.

Och mitt älskade Midi-klaviatur är en Fatar Studio 900 Masterkeyboard. Köpte den begagnad men i nästan nyskick.

/Memphis

« Senast ändrad: 16.06.2008, 20:17:54 by Memphis »


Utloggad Mikke

  • Anti RIAA
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 669
  • Mac e kul!
    • Visa profil
    • Midnight music


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Här vill jag vara mycket mer än jag hinner. Det är mitt lilla krypin, med det allra nödvändigaste.

Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Hellhoff

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 243
    • Visa profil
Här är nu min lilla hörna i lägenheten.



/ Mikke

Det gör liksom lite ont i hjärtat att de där Genelec-monitorerna inte står i min studio...
Vill du byta dem mot mina Behringer?  :P


Utloggad perrra

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 136
    • Visa profil
    • http://www.cmmusic.se/
SÅ här hade jag det ...Men eftersom Mariann Grammofons lokaler nu blev sålda, så rensades hela studion ut, dvs allt såldes till skolan MoP.
Men såhär såg det iaf ut.

Nu sitter jag dock kvar på mariann fast i ett annat producentrum som är "liiiite" mindre he he










Använde dock knappt nåt i rummet, förutom mixerbordet vid inspelningarna, nån kompressor och det stora inspelningsrummet, samt den hääärliga ytan!

;)

/Perrra
« Senast ändrad: 16.06.2008, 13:03:15 by perrra »
CM Music
Songwriter / Producer

http://www.ginza.se/musik/dansband/280240/
http://www.cmmusic.se


Utloggad ante

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 311
    • Visa profil
Perrra då.....här har vi små sketna studios åsså kommer du å bräcker oss alla  ;)


freddy

  • Gäst
Perrra då.....här har vi små sketna studios åsså kommer du å bräcker oss alla  ;)

Fast skillnaden ligger ju i att det är VÅRA studios och det där är inte Perrras studio :)
Går inte riktigt att jämföra. Visst kunde jag väl lägga upp lite bilder på studios vi har hyrt med rockbandet, men jag ser inte riktigt poängen :D


Utloggad perrra

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 136
    • Visa profil
    • http://www.cmmusic.se/
Exakt... jag äger inte en pinal av dom grejerna som står i det rummet... Ska ordna bilder åp där jag sitter nu, där äger jag ALLT! ;)

ett litet krypin på 14-15 m2
CM Music
Songwriter / Producer

http://www.ginza.se/musik/dansband/280240/
http://www.cmmusic.se


Utloggad ante

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 311
    • Visa profil
Exakt... jag äger inte en pinal av dom grejerna som står i det rummet... Ska ordna bilder åp där jag sitter nu, där äger jag ALLT! ;)

ett litet krypin på 14-15 m2

Ja gör det, mår ju bara dåligt annars ;)


Utloggad flabb

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 275
    • Visa profil
perrra, det ser lite dammigt ut på sista bilden där :P

Behöver man verkligen så många kanaler på ett mixerbord?  :rolleyes:
Jag har bytt signatur och kallar mig nu "Mats": http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=profile;u=1531