Forum > Demolåtar

Dark Of Light - Catherine Wheel

<< < (2/4) > >>

valdez:
Grymt bra!...gitarrsolot är helt underbart!
Bra röst..dramatisk känsla! känns som det skulle passa i film på nått vis!
Snyggt jobbat!...

ChromaWoods:

--- Citat från: Dark Of Light skrivet 14.03.2007, 01:32:28 ---Chroma: Tja, du tänkte dig kanske lite mer growligt, men sådant får man inga brudar med! :lol:

--- Slut citat ---

Nja... inte growligt kanske... vet faktiskt inte. Lite råare kanske, men utan att vara growligt. :)

DåligtGehör:
80-talet. Jag lyckades nog missa massor av vad som hände med den mer populära musiken.

Hursom helst. Det finns en kabarekänsla - åtminstone bitvis - i den här låten som jag gillar. Vad jag inte gillar är att allt (nja mycket i alla fall) låter så avlägset och på något sätt så oangeläget. Det känns som om ni är någonstans långt bort i reverbhimlen och spelar. Tycker det tappar kraft när det låter så, men jag är en torris. Kanske är det helt enkelt ett så det skall låta.

carl cadello:
Om jag istället ska vara alvarlig, få jag säga att jag är imponerad. Du skunger riktigt bra och med massor av känsla.
Sen, om låten är 80-tal så är den och att det inte händer så mycket är väl ett bra betyg. Jag antar att den skall vara så, annars hade ni väl gjort den mer händelserik? Jag menar, att det är (var) ni aldeles säkert duktiga nog att göra. hepp!

Overkill:
Jag håller med Lynxo och Chroma! Hade inte väntat mig den rösten på dig men du är ändå grym! Och alla brudar är väl ett annat tecken på det, antar jag :P :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion