Forum > Demolåtar
karl- dreams come true
Harmonica mike:
En Karl låt som jag missat.. :ph34r:
Nåväl,mixen låter bra och liret funkar snyggt..Visst lite c&w,men så kömmer det ett genomtänkt Karl stick..Du färgar alltid dina låtar så snyggt,man hör direkt att det är ett alster av dig..
Lugn och behaglig lyssning bjöd du på här,njuter..
Mvh
Micael
Kornstad:
Brukar gilla de låtar du gör och det här är definitivt inget undantag! Mycket skön låt och jag tycker inte alls att det känns som en upprepning av tidigare låt, trots gitarren. Tror jag lyssnat på den typ 15ggr sen i förrgår....
Kör hårt!!
karl:
tnx mike....kul att du tycker att jag färgar till mig ett trademark :unsure: säger man så? however tror jag känner igen dina låtar också så fort du öppnar truten :wub: B) tnx
Kornstad...tackars...15 ggr...wow....vad roligt...ska nog greja till slutet åtminstone...tnx igen / karl
Emulator:
japp. det hörs karl lång väg här. snygga melodier som vanligt, arret felfritt, lite beatlesaktigt snyggt.
Sången är gjuten utom nån hög ton (sänka hele klabbet en en halv ton eller två?)
Underbara bono-vibbar på sången. WOW!
tror detta är en av de låtar du fraserar absolut bäst i. allt låter väl inövat och proffisgt. inte en osäker stavelse.
mucho bravo
Bengan_gbg:
Jäkligt bra låt i vanligt ordning k-arl. Kanonbra sång med - tycker det är skönt när du pressar på lite!
Som någon nämner blir arren tätare och mer avancerade. Jag tycker pianot i inledningen krockar lite med resten (det tar lite stor plats) - just där låter det lite för bizzy....men i övrigt är det proffsklass på klabbet fullt ut!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida