Forum > Demolåtar

Jonnerstone(Michael.E) - Into the light

(1/3) > >>

jonnerstone:
Tjenare gott folk.

Ger mig på en genre som jag aldrig tidigare provat på. D.v.s den typ av musik som man spelar på klubbgolven. Vet inte vad man ska kalla detta? Technohouse med en doft av Daft Punk kanske??

Detta är verkligen halvfärdigt och inte ens det...låten tar slut tvärt efter 1:36. Vill bara veta om jag är inne på rätt spår eller om detta är en genre som jag borde hålla mig borta från och inte besudla med min klåfingrighet.
Vad säger ni?? Live or Die??

M.v.h

Micke

http://files1.bredband.net/cpuser_b589400/Into%20the%20light-test.mp3

DåligtGehör:
Pumpin' Yeah. Right on man... vad skall man säga. Skall du få lov att göra något mer i genren?

Det jag vet är att jag inte reagerar dansgolven, men skulle kunna tänka mig att den här skulle funka ypperligt på någon klubb när folk vill dansa loss utan att tänka på pardansens former och begränsningar. Det är driv och energiskt. Rätt typiskt men ändå lite speciellt (fast vad vet jag som inte hör denna typ av musik ofta), med lager och skikt. Det pågår saker, inte bara endimisionellt.

Baskaggen väl påträngande vid hemtrevlig lyssning, kanske helrätt på klubben?

Slutsats: Du får fortsätta.

Memphis:
Länken funkade inte för mig.. :huh:

Stod att "Instickprogrammet var fel" eller liknande.. skumt..

Skulle du kunna ladda upp den någon annanstans o länka kanske?  :rolleyes:

/Memphis

jonnerstone:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 24.01.2008, 20:44:25 ---Pumpin' Yeah. Right on man... vad skall man säga. Skall du få lov att göra något mer i genren?

Det jag vet är att jag inte reagerar dansgolven, men skulle kunna tänka mig att den här skulle funka ypperligt på någon klubb när folk vill dansa loss utan att tänka på pardansens former och begränsningar. Det är driv och energiskt. Rätt typiskt men ändå lite speciellt (fast vad vet jag som inte hör denna typ av musik ofta), med lager och skikt. Det pågår saker, inte bara endimisionellt.

Baskaggen väl påträngande vid hemtrevlig lyssning, kanske helrätt på klubben?

Slutsats: Du får fortsätta.

--- Slut citat ---

Tack ska du ha. Det låter ju positivt  :) Lite mindre kagge är noterat!!
Det känns som om man är ute och går på tunn is, riskabelt men smatidigt spännande  :)

--- Citat från: Memphis skrivet 24.01.2008, 23:22:52 ---Länken funkade inte för mig.. :huh:

Stod att "Instickprogrammet var fel" eller liknande.. skumt..

Skulle du kunna ladda upp den någon annanstans o länka kanske?  :rolleyes:

/Memphis

--- Slut citat ---

Nu finns det en bättre länk

mahan:
Jou MÄN!
Detta travar på som älgen!
Låt allt komma med, blev beroende redan vid 1 minut!
Verklgt snyggt jobbat, dra  ut på r5asket tillfem minuter, "at least"

hurraa för detta! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion