Forum > Färdiga produktioner

Bakvattnet - Hjälten

<< < (4/7) > >>

Fidden:
Ojdå... trodde detta var för diffust och svårt för folk. Nu gör ni mig glad :)

Jag kanske gör en tsmalmbe-remix utan dileva-trummorna (jag gillar f.ö dileva ;) ), men det känns en bit bort. Jag känner mig nöjd med hur det låter, gillar liksom kontrasterna. Hmm, tänker jag efter, så är det just kontraster som hela låten bygger på.

Tackar för alla kommentarerna, uppskattas enormt!

manne_vxu:

--- Citat från: Fidden skrivet 14.03.2007, 14:54:50 ---Jag kanske gör en tsmalmbe-remix utan dileva-trummorna (jag gillar f.ö dileva ;) ), men det känns en bit bort. Jag känner mig nöjd med hur det låter, gillar liksom kontrasterna. Hmm, tänker jag efter, så är det just kontraster som hela låten bygger på.
--- Slut citat ---

Gör det inte. keep it real:)

Fidden:

--- Citat från: stensdotter skrivet 14.03.2007, 14:11:38 ---Det här får mig att undra om jag någonsin hört något av dig? Har jag det  :unsure:?
--- Slut citat ---

Jag tror faktiskt du har det.. men jag är inte säker. Har för mig att jag fått nån kommentar av dig på det mer blågråa forumet, men det kan vara inbillning. Har lagt det mesta jag gjort på min hemsida, men har nog inga liknande låtar. :)

Dark Of Light:
Kontraster, ja... Just det. Jag gillar detta skarpt, satt ett tag och undrade, inte varför  :lol: , men väl hur. Kontrasterna... och Batmobilen förstås. :rolleyes:  :P .

Mycket bra Fidden!

Fidden:
Jag la in batmobilen för din skull, DoL :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion