Forum > Färdiga produktioner

Bakvattnet - Hjälten

<< < (3/7) > >>

valdez:
Fint som tusan...bra uttryck i sången! skönt piano!

DåligtGehör:
Jag tycker bara mer och mer om den. Det är inte ofta man hör något som så väl kombinerar olika ytterligheter - bröligt och vackert. Mycket spännande och framför allt väldigt vacker låt.

Jovisst funkar viskpartiet.

Men Wenborg, hur kan du säga "Tror det har noll kommersiell potential..."? En bra låt kan nog folk känna igen även om den inte låter vanlig radiopop. Jag tror tvärtom att den har riktigt stor potential även kommersiellt.

Wernborg:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 14.03.2007, 02:54:08 ---Men Wenborg, hur kan du säga "Tror det har noll kommersiell potential..."? En bra låt kan nog folk känna igen även om den inte låter vanlig radiopop. Jag tror tvärtom att den har riktigt stor potential även kommersiellt.

--- Slut citat ---

Ok. Jag tar tillbaka allt jag sagt och hävdar motsatsen.  :lol:
Tänkte nog slentrianmässigt här. Det jag gillar brukar inte hamna högt på några listor, typ..... Självklart har bra musik alltid en kommersiell potential. Man ska inte underskatta lyssnarna såklart.

stensdotter:
Men hallå där! Det här får mig att undra om jag någonsin hört något av dig? Har jag det  :unsure:? Underbar liten sak det här. Gillar ditt mjuka, lite närgångna sångsätt. Kommer ihåg att du gav så fin kritik på min o Stajos låt och du sa att du skulle ha mindevärdeskomplex i hundra år eller något i den stilen. Då måste jag kontra - jag är GRYMT impad av dig som fixar hela produktionen och sången själv. Mindevärdeskomplex, nehej - skulle INTE tro det...

Skrällig "kamouflagegris" - hahaha  :P kontra det luftiga pianot = skööön stämning.

Jag kommer snart äga en mp3-spelare och där ska du finnas Fidden och förgylla mina dagar och kvällar... :D :D :D

manne_vxu:
Shit pommes va bra det här va!!!

Precis som en del andra här så hoppade jag till när trummorna blev allt med intensiva, och om jag nu ska dra tillme olika paraleller så påminner det om typ orup/dileva sent 80-tal när trummaskinerna blev vanliga:). Första tanken va usch, men så här i efterhand så är det antagligen som kommer att göra din redan så grymma låt ännu bättre efter ett par lyssningar.

mvh manne

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion