Forum > Demolåtar

ÅSA/H Mike Marja-Lena Vargens år.

<< < (11/14) > >>

Harmonica mike:
Hej gott folk.

Bumpar upp denna för lite nya råd.Jag har lite sång kvar på slutet att sätta,samt lite funderingar kring mixen..Funkar den,eller grötar bas och pukor/cello..?

Tacksam för lite nya comments då vi har fått några nya "oförstörda skarplyssnare" på forumet.. :)

Mvh
Micael

Dividend:
Tebax - nu har jag lyssnat ordentligt..

Det är en mycket bra låt! Man känner köld och vargyl som ansätter själen. Men... borde den inte vara längre? ;) My only complaint!

mahan:
Tjou Micael!

Här sitter en "förstörd skarplyssnare" i Obbnäs o lyssnar, gillade denna innan och med "Marja-Lenas" snygga sånginsats (bra Åsa) så lyfter detta många snäpp! Lite fundersam tidigare över "vargajazzens", passa eller inte passa in i midvinternattens mörka stämningar, men nu verkar den delen åxå sitta snyggt!
Och slutet med "Marja-Lena" på sång och vargaylet låter fantastiskt, enormt fin stämning som du fångat in!

KAn inte hitta nåt att sparka på, mixen sitter, basen bullrar inte, cellon gillas. Enda som nu efter tre lyssningar skulle ändra i mixen är virvelkaggens volym i jazzdelen, två snäpp ner med den.

... sade "den förstörde" i Obbnäs!  :rolleyes: :P :D

h.  johan

Harmonica mike:
Per:
Jo visst skulle denna kunna vara längre.. Nu landar den på knappt 3 minuter. Jag skall lägga på lite mer sång efter Åsa: s bidrag, en c del skulle sitta,eller ett stick i någon form kanske.. Vi får se,jag gör det jag tänkt. Mvh Micael

Harmonica mike:
Johan:
Jag har lyssnat och lyssnat på denna i sommar,till slut så visste jag varken upp eller ned.. Virvel volymen noterad. Jag fick för mig att bas pukor och cello stökade till det.. Skönt att du tog mig ur den villfarelsen..
 Jo jag minns hur resonemanget gick kring jassens vara eller inte vara.. Men med lite tur så fick jag ihop det:-) Åsa ja,jo hon lyfte detta helt klart. Jag skrålar in lite sång och sänker virveln så får vi se hur det blir..
Mycket tacksam för kommentaren. Mvh Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion