Forum > Demolåtar
ÅSA/H Mike Marja-Lena Vargens år.
MaxB:
Kul med jojk i modern tid! Jag gillar också helheten och det är förlösande skönt med Åsas röst på slutet. Man vill ha mer!
equality:
Kul att höra denna senare tappning. Åsas sköna toner är ett klart lyft, särskilt vid halvtonsuppgången, maskerar denna på något gott sätt. Flöjten vet i sjutton. Får inte bli för mycket heller. Kan inte höra att basen är otajt. Härlig låt!
SYNTH:
Basen är inte den bästa men ny kommer som du skrev Mike ;) Annars en spännade låt gillar samiska inslaget i det ska
bli kul att lyssna sen till slutresultatet, lycka med det. B)
Harmonica mike:
Max B:
Jo jag funderade där ett tag på att gå vidare med arret,men jag tycker att det får hålla så här.Däremot så skall det på en par sång ideér från mig mot slutet efter Åsa och ny bas samt eventuellt reel drums..
Equality:
Jo jag börjar närma mig nu.Flöjten ja..Får jag som jag vill så blir det ett ödsligt valthorn där istället..Samt riktiga trummor och nytt baslir..Kanske inte så fruktansvärt otajt i liret,däremot så blir det mycket oljud med från strängar och dålig dämpning av desamma..Det fixar sig till nästa mix.Det blev kanon med Åsa,absolut.Lite som att säcken knyts ihop textmässigt oxå..
Synth:
Jorå,nytt baslir i antågande.Så småningom så kommer final mixen med en del nytt.Men jag väntar tills jag har allt på plats innan jag serverar den igen.
Till er alla:
Tack för vänliga kommentarer,tackar också å Åsa:s vägnar.
Fast det får du gärna göra själv,när du ser vilka fina ord som skrivs om ditt bidrag till denna..
Mvh
Micael
Åsa:
:wub: ha ha, jadå Hmike jag läser och jag njuter!! Jättekul att läsa, det värmer riktigt riktigt gött!! Tack tack ni är snälla :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida