Forum > Demolåtar
ÅSA/H Mike Marja-Lena Vargens år.
bimbambop:
Hallå där Micke Munspel!
Tänk att när man droppar in på forum nån gång om året så är det alltid en HM-låt som lockar till lyssning B)
Detta var grymt tufft Micael! Har ingen aning om vad allears är (men ska kolla) men det är klart du ska ligga etta där.
Ha de / Mats
Harmonica mike:
Men tjenare Mats,det var ett tag sedan..
Hur går det med musiken för dig? För mig rullar det på..Hittade lite vildmarks feeling i denna som jag spelade in i oktober i fjol..Donat lite mix mässigt,har några sång/ bas pålägg kvar innan jag ser denna som klar.
Kul att du gillar den.
Mvh
Micael
BLUES:
jaha menne där är den.. såå oootroligt skön
drog ur pluggarna för att köra den högt rätt ut i rummet och det enda jag känner spontant är att detta är så jävla eget och bra
en liten passus blir att sången är lite otydlig, ligger lite lågt i mixen ?
fram med den, den är verkligen störtskön och egen och förtjänar mer tydlighet
pöss på dig din gamle bluesman
har du sett Mr Suedes erbjudande om att medverka på en allears skiva du borde ha med en låt där
vi sa ja idag och det verkar som om det är 16 av 20 som är bokade
måste dra här nu
men jävlar vilken skön låt
Christer
jay thomas:
Den växer! Låten asså. B) Jojken skulle kunna vara ytterlig reverberad i min smak. "Trolltrumman" låter dock fortfarande lite cheesy. Dock är bägge randanmärkningar, låten är bra som den är. Är bra impad av hur långt ner du kan gå... :o
Harmonica mike:
Tack för kommentarer boys,men nu är det en nyare version på G..
Jag har mixat in Åsa:s bidrag till denna,tyckte hon gjorde ett mycket bra jobb med tanke på mina bristfälliga direktiv..Det är ju inte så lätt att förklara i skrift hur man tänker..
Vidare så skall det på nytt baslir av en musik polare från Boden,om tre veckor cirkus..
Till Sefan Wernborg: Jag har inte glömt ditt erbjudande om "hand trummor",men vi tar det när basisten har lagt nytt lir.
Så..Kommentera gärna mixen då jag skruvat en del och Åsa:s bidrag(Tack Åsa).
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida