Forum > Demolåtar

ÅSA/H Mike Marja-Lena Vargens år.

<< < (5/14) > >>

Emulator:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 27.01.2008, 17:11:53 ---

Emulatorn:
TV-serie!!..Nä nu dj.. :P

Riktigt så enkelt är det inte,jag har spelat detta.Några omtagningar och sökande,sen satt det.
Trummorna är "Midifierade loppor" och flöjten/cellon keys lirad - resten - "The reel stuff"..
Färdiga samplingar vet jag inte hur man hanterar,än mindre var man hämtar dom..Donar lite till på trummorna då,bacon..hmm..sidfläsk? Rimmat/orimmat? Nu vet jag - julskinka!! :lol:

Nu är jag sur på dig,så nu drar jag in tillståndet att använda min "jojk"..så de så.. :ph34r: :P

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

No worries, jag får väl tappa en sten på foten och yla själv. Men bacon där, alltså försök ornda lite  djup på trumsen bara. Ev ett delay för att förflytta sig till bergstrakterna...

Harmonica mike:

--- Citat från: Emulator skrivet 27.01.2008, 19:35:04 ---

Emulatorn:

Riktigt så enkelt är det inte,jag har spelat detta.Några omtagningar och sökande,sen satt det.
Trummorna är "Midifierade loppor" och flöjten/cellon keys lirad - resten - "The reel stuff"..
Färdiga samplingar vet jag inte hur man hanterar,än mindre var man hämtar dom..Donar lite till på trummorna då,bacon..hmm..sidfläsk? Rimmat/orimmat? Nu vet jag - julskinka!! :lol:

Nu är jag sur på dig,så nu drar jag in tillståndet att använda min "jojk"..så de så.. :ph34r: :P

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

No worries, jag får väl tappa en sten på foten och yla själv. Men bacon där, alltså försök ornda lite  djup på trumsen bara. Ev ett delay för att förflytta sig till bergstrakterna...

--- Slut citat ---

Klart du får använda min "Jojk",där har du redan fått klartecken det vet du.Passar det i din låt så shoot man,har för mig att jag har skickat jojk filen till dig? Du såg väl smileyn?

Jag har lite ideer på trummorna,jag har fått tag i två äkta Africa djemba trummor med ett skit nice sound..Måste bara fixa nåt att hänga dom i så det går att lira på dom..Grymt sound på dom,snacka om djungelmystik!
Du har poänger om delayet på jojken,tar dom med mig inför final cuten på denna..donar nu med extra sång förstärkning - får se hur det blir..Lämnat över låten till Åsa..he he Mycket spännande..

mvh
Micael

Harmonica mike:

--- Citat från: ynot skrivet 27.01.2008, 16:40:45 ---lyssnar lite till sedan skriver jag over där tror jag :) gillas mycket i alla fall

nyot

--- Slut citat ---

Tack Tony.

Mvh
Micael

Emulator:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 27.01.2008, 19:43:30 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 27.01.2008, 19:35:04 ---

Emulatorn:

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Klart du får använda min "Jojk",där har du redan fått klartecken det vet du.Passar det i din låt så shoot man,har för mig att jag har skickat jojk filen till dig? Du såg väl smileyn?

Jag har lite ideer på trummorna,jag har fått tag i två äkta Africa djemba trummor med ett skit nice sound..Måste bara fixa nåt att hänga dom i så det går att lira på dom..Grymt sound på dom,snacka om djungelmystik!
Du har poänger om delayet på jojken,tar dom med mig inför final cuten på denna..donar nu med extra sång förstärkning - får se hur det blir..Lämnat över låten till Åsa..he he Mycket spännande..

mvh
Micael

--- Slut citat ---

Ah gött :) jo, jojkfilen har jag!  Kul att höra vad åsa får till på denn :)

Harmonica mike:
Med anledning av att jag ligger etta på allears.se med denna så får ni stå ut med en BUMP!

Jag har fått nya sångfiler av hemlig karaktär än så länge :wub:,dock har jag inte hunnit mixa in dom än..men det kommer i veckan var så säkra.

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion