Forum > Demolåtar
Hip-hop av Memphis
Memphis:
Tack Eko och David för era kommentarer. Väldigt delade åsikter märker jag, också intressant. :)
Fortsättning följer.. ^_^
Mvh
Memphis
Dividend:
Ser en svart donna som inte lyckas "shake that ass" för att BPM är för hög och går runt och muttrar i videon istället... Men varför skall det nödvändigtvis låta på ett speciellt sätt när det är hiphop, tycker ändå det funkar bra... Får lyssna några gånger till dock..
Gillar ansatsen..
Rattlesnake:
Gillar låtens uppbyggnad, tycker jag funkar. Stör mig lite på ett spelfel på pianot i början, bara en litet snubbel, men det hörs ändå... Tempot lite högt men stör inte. Uttalet låter hemsnickrat, med en blandning av amerikanska och brittiska...
Memphis:
Tack Divi för coment. :)
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 29.05.2008, 01:21:39 ---Gillar låtens uppbyggnad, tycker jag funkar. Stör mig lite på ett spelfel på pianot i början, bara en litet snubbel, men det hörs ändå... Tempot lite högt men stör inte. Uttalet låter hemsnickrat, med en blandning av amerikanska och brittiska...
--- Slut citat ---
Tja Rattlesnake, jo snubblingen i pianot kunde jag såklart fixat till, vet inte riktigt varför jag inte gjorde det. :blink: Och angående uttalet delar vissa andra också din uppfattning. Hm.. :mellow: Jaja, är väl kanske svårt att ändra på. :D
Tack för inlägg. :)
/M
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida