Forum > Demolåtar
Harmonica mike/ Livin´..
Dividend:
Denna låt är härligt mysig. Du får ursäkta men runt 1:00 funkar sångerskans röst nästan bättre än din :P
Ingen expert på blues, men detta är jävligt bra. Var sjutton har jag mina BB kina och Hooker-skivor? :huh: (Och varför hittar man inte Harmonica mike i skivhyllan?)
Åsa:
B) Du får mig att gilla en genre jag aldrig gillat förut, det är bra betyg det! Du sjunger jättebra! Otroligt skön egen röst..
Förstår att du saknar Helena af norrland, hon sjunger jättebra och era röster passar jättebra ihop..
Bra låt!
Memphis:
--- Citat från: Åsa skrivet 19.01.2008, 23:27:40 --- B) Du får mig att gilla en genre jag aldrig gillat förut, det är bra betyg det!
--- Slut citat ---
:lol: Kul sagt :P
Skön låt! Gött med både kvinnlig och manlig sång. Gött gung!
/M
Harmonica mike:
--- Citat från: Åsa skrivet 19.01.2008, 23:27:40 --- B) Du får mig att gilla en genre jag aldrig gillat förut, det är bra betyg det! Du sjunger jättebra! Otroligt skön egen röst..
Förstår att du saknar Helena af norrland, hon sjunger jättebra och era röster passar jättebra ihop..
Bra låt!
--- Slut citat ---
Tack Åsa,undrar hur det skulle låta men din mot min?
Jag är strax klar med Marja-Lena..så då kanske vi får svaret..
Tack för kommentar.
Mvh
Micael
Åsa:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 20.01.2008, 00:21:45 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 19.01.2008, 23:27:40 --- B) Du får mig att gilla en genre jag aldrig gillat förut, det är bra betyg det! Du sjunger jättebra! Otroligt skön egen röst..
Bra låt!
--- Slut citat ---
Tack Åsa,undrar hur det skulle låta men din mot min?
Jag är strax klar med Marja-Lena..så då kanske vi får svaret..
Tack för kommentar.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
:) Ja, du det vet vi inte förräns vi har testat! Marja Lena ja just det, har funderat om du glömt bort den men det har du ju inte då :D hör av dig när det är dags!
Varsegod för kommentaren, den var dig välförtjänt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida