Forum > Färdiga produktioner
Per-Erik Rosqvist - Chinese Kung Fu
egghuvud:
Jag är otroligt svag för sådant här. Det är bara så coolt. Kanske skulle jag försöka få fram lite mer bas i mixen eftersom det känns ganska tomt i de nedre regionerna. Den distade gitarren kunde gärna få ta lite mer plats. och reverbet på blåset känns lite flåsigt ibland. men annars är det rakt av toppen :)
Dividend:
Jäpp, detta är ett gammalt projekt som jag borstat av. Ser nu bristen på bas på sina håll :blink: Det trodde jag typ inte. Och på färdiga har jag lagt den till råga på allt :rolleyes:
Tack för lyssningen och kul att den gick hem! :)
Roboseal:
Den är väldigt speciell, jag hade hoppats på att den kom igång mycket snabbare, för att sedan lungna ner sig lite och i mitten
och en riktig fet roundkick för att sluta i segercrescendo ;)
keep up the good work.
Dividend:
--- Citat från: Roboseal skrivet 06.02.2008, 18:27:35 ---Den är väldigt speciell, jag hade hoppats på att den kom igång mycket snabbare, för att sedan lungna ner sig lite och i mitten
och en riktig fet roundkick för att sluta i segercrescendo ;)
keep up the good work.
--- Slut citat ---
Tack :) Skall se vad jag kan göra i helgen :) Gillar dispositionen själv, den överraskar folk liksom.. ;) Men skall som sagt se i helgen om jag kan förbättra soundet åtm. med roundkick eller gonggongar eller vad som faller mig in ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida