Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat. 1up - Pi divided by 4
1up:
--- Citat från: Emulator skrivet 17.01.2008, 23:12:53 ---
--- Citat från: 1up skrivet 17.01.2008, 19:19:01 ---:P
Var det inte jag som skrev att trummorna fick tas för vad de var? :P Ett utkast? :D Jo, tror jag visst. :P
Men jag håller ju på och rockar loss med en funk/house-låt för bövelen! ;) Finns inte en sekund att förlora! :D
--- Slut citat ---
Så då vill du inte ha kommentarer förrän låtarna anses klara då ? :rolleyes:
;)
--- Slut citat ---
jooooooooo! klart jag vill ha!
jag menar att dividend visste vad det handlade om! :P "vad tror du om förslaget?", som han skrev. trummorna kan bli bättre, lade ju ut dem på entreprenad till grannen, hasse heter han, en äkta dataplutt! Han slängde in lite wavar han fick av mig på måfå, och se resultatet funkade tydligen!
förövrigt menade jag att tiden min var fokuserad på en annan låt vari jag befunnit mig i ett lyckorus i timmarna 10 idag! :D best day in 6 months! Top that! ;)
Dividend:
hahaha. Men hur går det nu med att fila det färdigt? :)
Jsg hst två ändringar till att göra, och ett tillägg på på slutet :)
Dividend:
Ok ny och näst sista version!
Trumbeatet är gjort av 1up, resten av Dividend...
Väntar på att 1up skall göra det bättre än det redan är Annars är väl låten färdig nu:
´
(Eller? Kan ni komma på mer saker i låten som stör? :)
Pi fjärdedelar
1up:
fixar trummor nu :angry: ;)
öhm? var föreslås mer trummor? jag slänger in lite mer mot slutet. det går ju bra att klippa och klistra med wav-filer annars.
Dividend:
--- Citat från: 1up skrivet 18.01.2008, 14:49:35 ---fixar trummor nu :angry: ;)
öhm? var föreslås mer trummor? jag slänger in lite mer mot slutet. det går ju bra att klippa och klistra med wav-filer annars.
--- Slut citat ---
Jag föreslår väl inte fler trummor?
:-/§
EDit: Aha, seg i bollen i dag, ja skicka mig lite olika waver: med olika temat, kanske skall du inte röra det sista partiet med orkestertrummor. Eller testa! Det kanske låter coolt
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida