Forum > Färdiga produktioner
1up-Funkyshit
Memphis:
Haha, den var cool! :lol:
Skönt beat och go brass.
Vilken program och med vilka pluggar e den gjord i/med?
Tycker man kunde lagt lite reverb på "du rum dum" så det inte var så torrt och nära. :unsure: Vet inte, kändes så..
och hacket precis innan kvinnan kom in i bilden var litet störande, kanske kunde gjort någon bättre övergång där?.. :mellow:
yay B)
/Memphis
1up:
--- Citat från: Memphis skrivet 15.01.2008, 22:58:14 ---Haha, den var cool! :lol:
Skönt beat och go brass.
Vilken program och med vilka pluggar e den gjord i/med?
Tycker man kunde lagt lite reverb på "du rum dum" så det inte var så torrt och nära. :unsure: Vet inte, kändes så..
och hacket precis innan kvinnan kom in i bilden var litet störande, kanske kunde gjort någon bättre övergång där?.. :mellow:
yay B)
/Memphis
--- Slut citat ---
Tackar!
Cubase +, nu måste jag tänka till: Spectrasonics Trilogy för basen, ljusa melodistämman är någon moog-klon vsti jag glömt namnet på. trummorna och wurren är loopar.
Dividend:
Denna låten är rätt cool, jag har ju hört den tidigare. Av någon anledning går det att lyssna flera gånger på den :blink: Tror det är den lustiga konversationen och uttryckssättet, eller nåt. Eller så är det den knäppa funkiga musiken i bakgrunden..
hehe ;)
1up:
--- Citat från: Dividend skrivet 16.01.2008, 18:48:55 ---Denna låten är rätt cool, jag har ju hört den tidigare. Av någon anledning går det att lyssna flera gånger på den :blink: Tror det är den lustiga konversationen och uttryckssättet, eller nåt. Eller så är det den knäppa funkiga musiken i bakgrunden..
hehe ;)
--- Slut citat ---
Eller en kombination av båda? :-o ;)
Javisst är den cool! Konversationen är lite kul
ynot:
fan funkar att funka till typ bha.... :D
det enda som jag stör mig på lite är att algoritmen som pysslade till wurren hackar betänklig i utklingningen kör live i stället..... :rolleyes:
väldas fina brake o beats gillas ...
tony
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida