Forum > Färdiga produktioner

1up-Mourning

<< < (6/7) > >>

DåligtGehör:
De första ca: 24 sek känns bra, särskilt tycker jag om pausen vid ca: 11-12 sek, men sedan tappar stycket fokus och hittar aldrig varken någon stram riktning eller ett spännande sökande uttryck. Tyvärr känns det mest famlande och identitetslöst.

zrC:
Angående att det skulle kännas stelt kan jag hålla med till i en viss grad, MEN det är ingenting som stör mig i varje fall.
Sedan så tycker jag att den ibland "flummar" iväg lite för mycket och tappar röda tråden.
Dock så skulle lite strokes 'n shit kunna göra denna låt riktigt bra ;)

ynot:
Gillar ansatsen o det tänkande du förmedlar i tråden det tillför faktisk mycket till musiken, men riskerar även att bli lite meta- musik eller konceptuellt ställningstagande o mindre toner, dock ingen fel i det.
Tycker inledningen skildrar det du skriver i titeln bra sedan som sagt så vandrar det över i förvirring inte altzhemer men lätt tankspridhet kanske;)

keep em komming man

otny

1up:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 26.01.2008, 18:31:59 ---De första ca: 24 sek känns bra, särskilt tycker jag om pausen vid ca: 11-12 sek, men sedan tappar stycket fokus och hittar aldrig varken någon stram riktning eller ett spännande sökande uttryck. Tyvärr känns det mest famlande och identitetslöst.

--- Slut citat ---

Ack, ack, ack! Mozart får söka in till musikakademien och styra upp sina "stupid fingers". Bra att inledningen rockade galoscher!

1up:

--- Citat från: zrC skrivet 01.02.2008, 17:06:36 ---Angående att det skulle kännas stelt kan jag hålla med till i en viss grad, MEN det är ingenting som stör mig i varje fall.
Sedan så tycker jag att den ibland "flummar" iväg lite för mycket och tappar röda tråden.
Dock så skulle lite strokes 'n shit kunna göra denna låt riktigt bra ;)

--- Slut citat ---

hehe "stroke's" är stråkar? :D

Tack för lyssning och fin ton i kommentaren!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion