Forum > Färdiga produktioner

1up-Mourning

<< < (4/7) > >>

mahan:
JAvisst, en låt av världklass nu när jag läser recensionerna närmare,
det e ju bara lilla jag som inte förstod bättre... ;)

h.   johan

Tokai:

--- Citera ---Ska jag tolka det här som en pik? Eller som ett bidrag i någon diskussion? :P

--- Slut citat ---

Nä, det är bara jag som försöker vara rolig. Har lyssnat igen på stycket, och visst finns det en del tveksamma insatser vad gäller pianospelandet - men betydligt bättre än vad skulle kunnat åstadkomma om jag spelat live. Det är därför jag fuskar i t.ex Cubase, där man kan redigera bort misstag och lägga på nytt. Det var väl ungefär mitt budskap.
PS. Jag känns sympati för själva låten.

/ Staffan

1up:

--- Citat från: Tokai skrivet 26.01.2008, 14:48:56 ---

--- Citera ---Ska jag tolka det här som en pik? Eller som ett bidrag i någon diskussion? :P

--- Slut citat ---

Nä, det är bara jag som försöker vara rolig. Har lyssnat igen på stycket, och visst finns det en del tveksamma insatser vad gäller pianospelandet - men betydligt bättre än vad skulle kunnat åstadkomma om jag spelat live. Det är därför jag fuskar i t.ex Cubase, där man kan redigera bort misstag och lägga på nytt. Det var väl ungefär mitt budskap.
PS. Jag känns sympati för själva låten.

/ Staffan

--- Slut citat ---

Gottl. :)

1up:

--- Citat från: mahan skrivet 26.01.2008, 13:50:35 ---JAvisst, en låt av världklass nu när jag läser recensionerna närmare,
det e ju bara lilla jag som inte förstod bättre... ;)

h.   johan

--- Slut citat ---

Ja det är ju individuellt och subjektivt som tur är, upplevelsen av ett stycke musik! Och uppfattningen som du poängterar kan ju faktiskt ändra sig efter fler lyssningar.

Så trevligt att den uppskattas! :)

Emulator:
man bestämmer ju själv när en låt är klar.

och/samt/eller/men

Beauty is in the eye of the beholder.

;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion