Forum > Färdiga produktioner
Kornstad - Ensam
jay thomas:
Skäms lite för jag undvek att lyssna pga en kommentar i början. :(
Men nu har jag lyssnat och jisses i braxorna vad bra den är! :) Otroligt finstämd, kalasljud i mina öron, du har en otroligt fin sångröst med bra känsla, helt enkelt tummarna i zenith! De små utvikningarna med munspel och stråkar fungerar fint som snus. Kasperliknelsen köper jag men detta är ändå ditt! :)
Enda jag reagerade på var att alldeles i slutet drunkar du lite i "cellon", känns som ni konkurrerar mycket om frekvensutrymmet. Kan ju betraktas som en fin avslutning i och för sig men personligen skulle jag föredra en något lägre stråke.
Lådan:
ja jävlar.
Snyggt jobbat.
Bra inspelning av guran!
Guran är grymt skön.
Dividend:
Jag kan tyvärr inte uppskatta denna låt mer än att ge den 3/4 :lol:
Nämen jag skall ge den några lyssningar. Arr och allt stämmer ju, så nog bara jag.. ;)
Kornstad:
--- Citat från: Dividend skrivet 03.04.2008, 23:52:38 ---Jag kan tyvärr inte uppskatta denna låt mer än att ge den 3/4 :lol:
Nämen jag skall ge den några lyssningar. Arr och allt stämmer ju, så nog bara jag.. ;)
--- Slut citat ---
Då behöver jag inte bli alltför lång i rocken då... ;)
Men lyssna gärna några gånger och säg vad du tycker. Konstruktiv kritik är bättre än allt beröm i världen, även om berömmet är himla kul. :)
HM: Det är ok....du får gärna skriva det tio ggr till.... :D
mahan:
Tjou Kornstad!
Har inte läst resten av kritiken men migt passar detta perfekt! :)
Verkligt skönt arr, snyggt lirat, kanske lite svårt att få fram texten i sången men annars 100% snyggt.
Ackeliret gillas till tusen, sången kunde kanske dras ner aningen volymmässigt, eller kanske kompressorn på slutmixen
lite häftig, får sången att sticka ut lite häftigt.
Hur som helst, detta låter jäkligt snyggt och utfunderat!
Snyggt jobbat här.... :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida