Forum > Färdiga produktioner
Kornstad - Ensam
djonas:
Får lite Tracy Chapman - vibbar "Talking' Bout A Revolution", speciellt i mellanspelet. Soft och skönt att lyssna på. Snygga harmonier men inget som sticker ut direkt, ganska lyssningsvänligt med andra ord, men det kanske är det som var meningen. :)
Mvh / djonas
Kornstad:
pirateKING: Oj! Jättekul att höra. Tack!! Bästa låten...wow. Jag tycker nog själv att det finns ett antal personer här på forumet som spelar i en klart högre division. Exempelvis nedanstånde ;)
djonas: Kul att det gillas! Hade nog inte några tankar på en hit när jag skrev den och det blev inga större utsvävningar heller då jag fick hela låten i huvudet på en gång och bara spelade in den som den kom. Ville bara ha en lugn skön låt man kunde softa till och det verkar ju som det blev rätt. :)
P3t3r:
Trevlig låt och bra sång. Lite myspys. Mixen kan, som nämnts tidigare, finputsas lite mer.
Kornstad:
Råkade radera en stor del av ljudfilerna till låten och var tvungen att göra om.
Har ändrat i ljudbilden, lagt till lite, tagit bort lite och ändrat på slutet. Ligger även med munspel i denna versionen, spelat av den eminente Harmonika Mike. Stort tack Micael!! Blev väldigt mycket bättre med det till. :)
Är den färdig nu kanske, eller är det mer som behöver fixas till?
mahan:
Det var en skön sak detta!
HAr inte hört den förr
Arrandet o spelandet 5/5 :)
Absolut kalashelhet, väldigt färdigt!
(kolla vid 1:06-1:07 nånting som distar i övre reg.?)
h. JOhan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida