Forum > Färdiga produktioner

Kornstad - Ensam

<< < (3/9) > >>

equality:
Den här hörde jag på studio.se för något år sedan va? Tyckte om den då och tycker om den nu.
Minns inte stråkarna då. Snygg hook på gitarren, snygg sång och refrängen är toppen. En riktig fullträff!

Kornstad:
stajo: Jag har faktiskt inte tänkt på det tidigare vad det gäller slutet av låten men det kanske ligger ngt i det. Får lyssna ett par ggr till och se om jag skall förlänga den en liten aning.

equality: Stämmer. Jag hade spelat in den väldigt snabbt och enkelt då jag strax innan vi skulle åka över till England fick frågan om jag inte kunde göra en lugn låt på svenska att ta med över. Sedan blev den liggande ett bra tag innan jag tog hand om den på allvar och spelade om en del, lade till stråkar och fixade till i största allmänhet. Gjorde rätt stor skillnad faktiskt tycker jag.

Kul att ni gillar den. :)
Tack!

DåligtGehör:
Riktigt bra stråkarbete på den här. Över huvud taget kryddar du bra. Men allra coolast är kombinationen lätt mysko slagverk och den annars akustiska viskänslan. Mycket bra!

Pwayne:
Fin låt med fint arr, lite Bo Kasper-känsla. Håller med BraGehör och gillar det lite skumma slagverkandet och shysst stråkarr och viskänslan och så...
Tummen upp! :)

pirateKING:
Detta är sjutton inte Bo gäspers Orkester. Detta är apbra!

Tycker att mixen är oväsentlig. (Den är helt klart duglig). Men låten är så bra så jag vill höra mer!

Du går in som nr1 mest bästa låten hittils på nya forumet lätt. Detta var så jävla bra!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion