Forum > Demolåtar
Fidden - Närradio
DåligtGehör:
Bra stycke musik!
Mörkare trummor! Mindre trummaskinstrumljudspys-donk och bättre mörka, dova lätt hotande trummor.
Gillar piano, sången och brölet.
Kanske ibland lite väl mycket trumprylar.
Zyan:
--- Citat från: aoly skrivet 12.03.2007, 14:33:02 ---
--- Citat från: Fidden skrivet 12.03.2007, 14:27:51 ---
--- Citat från: Zyan skrivet 12.03.2007, 13:01:38 ---Detta var ett nytt steg i ditt sound.
Men för mig som gillar framförallt Norrland är detta ett steg bakåt. För elektroniskt och för mullrigt. Detta låter inte som Fidden, tycker du ska försöka advancera ditt egna popsound som du redan har, inte skapa ett helt nytt.
Detta känns som om du inte är hemma.
--- Slut citat ---
Kanske är det detta som krävs för att hitta lite inspiration igen, nya betesmarker. Kanske kommer jag tillbaks till det gamla, men just nu kändes det som att jag antingen måste ta ett steg i något annat håll, eller lägga av.
--- Slut citat ---
Den dagen man börjar begränsa sig till en viss stil eller genre kan man lika gärna sälja instrumenten och lägga av.
Gör vad som känns rätt för stunden! Man utvecklas aldrig om man inte provar nya stigar.
--- Slut citat ---
Joo..självklart ska man advancera att prova nya saker. Gör jag hela tiden...och det lär man sig mycket på.
Men tycker inte att detta var rätt håll att utveckla sig åt, men hoppas att Fidden lärde sig något.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida