Forum > Demolåtar

Fidden - Närradio

<< < (3/4) > >>

Fidden:

--- Citat från: Zyan skrivet 12.03.2007, 13:01:38 ---Detta var ett nytt steg i ditt sound.

Men för mig som gillar framförallt Norrland är detta ett steg bakåt. För elektroniskt och för mullrigt. Detta låter inte som Fidden, tycker du ska försöka advancera ditt egna popsound som du redan har, inte skapa ett helt nytt.
Detta känns som om du inte är hemma.

--- Slut citat ---

Kanske är det detta som krävs för att hitta lite inspiration igen, nya betesmarker. Kanske kommer jag tillbaks till det gamla, men just nu kändes det som att jag antingen måste ta ett steg i något annat håll, eller lägga av.

aoly:

--- Citat från: Fidden skrivet 12.03.2007, 14:27:51 ---
--- Citat från: Zyan skrivet 12.03.2007, 13:01:38 ---Detta var ett nytt steg i ditt sound.

Men för mig som gillar framförallt Norrland är detta ett steg bakåt. För elektroniskt och för mullrigt. Detta låter inte som Fidden, tycker du ska försöka advancera ditt egna popsound som du redan har, inte skapa ett helt nytt.
Detta känns som om du inte är hemma.

--- Slut citat ---

Kanske är det detta som krävs för att hitta lite inspiration igen, nya betesmarker. Kanske kommer jag tillbaks till det gamla, men just nu kändes det som att jag antingen måste ta ett steg i något annat håll, eller lägga av.

--- Slut citat ---

Den dagen man börjar begränsa sig till en viss stil eller genre kan man lika gärna sälja instrumenten och lägga av.
Gör vad som känns rätt för stunden! Man utvecklas aldrig om man inte provar nya stigar.

Emulator:
jaha. vem är inte svag för multitap?

Dra ner ohandet...ska knappt anas. Låter bra i mina öron detta, en bra 'retur'.

det finns nog massvis med sätt att utveckla detta på, men undrar om det inte är bra som det är?

Trevliga vibbar från dive, forminca blues med mono...lite portishead.

skitbra öppning...allt för dig.

Jag gillar nya (och gamla) fidden!

ynot:
fan shyst fidden lite improvisition här kansake :D
fan om du visste v ad jag har tecknat batman som den ensamme hjälten...skall leta upp någon kol teckningv o skick a
... nu försvann rösten .....höjning tack..
det bästa jag hört på länge. tydliggör text o mellan parti. så skickar jag min bat mobil

Fidden:

--- Citat från: ynot skrivet 13.03.2007, 02:38:02 ---fan shyst fidden lite improvisition här kansake :D
fan om du visste v ad jag har tecknat batman som den ensamme hjälten...skall leta upp någon kol teckningv o skick a
... nu försvann rösten .....höjning tack..
det bästa jag hört på länge. tydliggör text o mellan parti. så skickar jag min bat mobil

--- Slut citat ---
Fantastiskt, det får bli omslaget  :lol:
Ska försöka lägga lite energi på att fixa klart mixen, den är verkligen ihophafsad som den är nu.

Och ja, det blev lite improvisation av mig också :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion