Forum > Demolåtar

david.roennlund: Thoughts of you

<< < (11/11)

david.roennlund:

--- Citat från: equality skrivet 05.06.2008, 01:20:58 ---Den här var skön att lyssna till. Vacker valsmelodi med instrumentval jag aldrig skulle kunna komma på. Eget och originellt, nästan sånt man kunde höra från alternativscener på 70-talet tillsammans med nån slags performance, befriad från choser och trender. Det härliga fiolsolot bidrar till en tidlös atmosfär. Blir glad över att det görs sådan här musik. Sparas.

--- Slut citat ---

Tackar för snabb o trevlig kommentar!

Verkligen kul att göra någon glad... blir själv glad av denna ( fast texten är ju inte så glad :) )

Marruschkka:
Bra tre-taktare det här, fina fraseringar det blev där ;) Jag gillar ditt röstuttryck, det låter lite vilse-i-pannkakan, oskuldsfullt och sökande...du undrar ju vad som hände?Härligt vemod i melodin oxå. Jag gillar detta mycket, spännande låt. Fiol kan du oxå spela!

Du skapar verkligen intressanta egna sound vilket gör det hela unikt i mina öron.

Heja på :P

david.roennlund:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 05.06.2008, 12:26:11 ---Bra tre-taktare det här, fina fraseringar det blev där ;) Jag gillar ditt röstuttryck, det låter lite vilse-i-pannkakan, oskuldsfullt och sökande...du undrar ju vad som hände?Härligt vemod i melodin oxå. Jag gillar detta mycket, spännande låt. Fiol kan du oxå spela!

Du skapar verkligen intressanta egna sound vilket gör det hela unikt i mina öron.

Heja på :P

--- Slut citat ---

Åhhh, sånt här värmer   :wub:

Verkligen kul att det diggas ute i stugorna!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion