Forum > Demolåtar
david.roennlund: Thoughts of you
david.roennlund:
--- Citat från: max skrivet 14.01.2008, 00:31:16 ---Skön låt med härlig stämning!
Har inte så mycket konstruktivt att säga förutom trummorna som andra redan nämt :)
Gillar sångrösten och fiolspelet, bra gjort!
--- Slut citat ---
Tackar tackar :) :)
Dividend:
--- Citat från: david.roennlund skrivet 13.01.2008, 20:57:52 ---Hm, nej fattar inte riktigt det där med "naturligt autotunad" , ska man ta det possitivt elelr negativt :wacko: :)
--- Slut citat ---
Äh, jag menar bara den originella sången, typ som hmm övergångar som man inte hör så ofta. Det passar! Så positivt helt klart :)
david.roennlund:
--- Citat från: Dividend skrivet 14.01.2008, 01:20:16 ---
--- Citat från: david.roennlund skrivet 13.01.2008, 20:57:52 ---Hm, nej fattar inte riktigt det där med "naturligt autotunad" , ska man ta det possitivt elelr negativt :wacko: :)
--- Slut citat ---
Äh, jag menar bara den originella sången, typ som hmm övergångar som man inte hör så ofta. Det passar! Så positivt helt klart :)
--- Slut citat ---
Shyrrebyrre ^_^
david.roennlund:
skulle just börja om med hela låten fr scratch.... men nu när jag lyssnade så diggar jag denna verre :)
funderar på att ta om sången och kanske våga mig på en ny truminspelning ...
väll mött
equality:
Den här var skön att lyssna till. Vacker valsmelodi med instrumentval jag aldrig skulle kunna komma på. Eget och originellt, nästan sånt man kunde höra från alternativscener på 70-talet tillsammans med nån slags performance, befriad från choser och trender. Det härliga fiolsolot bidrar till en tidlös atmosfär. Blir glad över att det görs sådan här musik. Sparas.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida