Forum > Färdiga produktioner
Memphis - Sparkling Eyes
Emulator:
va nog före dig japp :)
just den här va ett dåligt exempel....finns annat men hittade inget lämpligt. återkommer om jag hittar ;)
cykeln:
Jadu, den här musiktypen har jag dåligt grepp om så jag kan nog inte tillföra så mycket
Men jag tycker det är levande och det händer en del spännande saker
Ljudmässigt bra förutom trummorna som jag tycker är något tunna (men det är kanske så de ska vara i denna genre?)
och så skulle jag önska mig något lite varmare instrument som mjukar upp
Dividend:
SKön stämnings som lyfter en... Gillar melodin. småtjutiga pads från reason(?) och som tune till film funkar det not bra. Kanske lite för intensiv. Men kan nästan se slagsmål och biljakter och sånt här :) Lite som soundracket, en av låtarna till matrix...
Denna är lika bra.
Memphis:
--- Citat från: Dividend skrivet 17.01.2008, 22:29:39 ---SKön stämnings som lyfter en... Gillar melodin. småtjutiga pads från reason(?) och som tune till film funkar det not bra. Kanske lite för intensiv. Men kan nästan se slagsmål och biljakter och sånt här :) Lite som soundracket, en av låtarna till matrix...
Denna är lika bra.
--- Slut citat ---
Tackar för de orden Divedend! Jo, det var en testlåt till dom och de tyckte som sagt att den var lite för intensiv och artificiell men nu är jag snart färdig med en ny låt som snart kommer upp här.
Melodin är ett Leadljud som jag distat smått och lagt på reverb. Reason 4 is the shit. :D
/M
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida