Forum > Demolåtar

tony melodi från duschen

<< < (3/4) > >>

ynot:

--- Citat från: cykeln skrivet 05.01.2008, 18:14:54 ---F-n vad snyggt!
Bara så bra sjunget
och gillar det avskalade kompet
Kanske kan utvecklas men i så fall håll kvar enkelheten
kanske en ljus andrastämma kan komma in i andra halvlek

så där låter det inte när jag duschar  :(

--- Slut citat ---

skall väll ta en tur till i dag med ett stadigt taag om tha balls..
tackar för lyssningen
tony

ynot:

--- Citat från: equality skrivet 06.01.2008, 01:13:37 ---Gillar det nonchalanta, jazziga stuket. Sången bra som vanligt men gillar inte ljudet på bas och trummor. Sången är närvarande i den gamla biosalongen medan bas och trummor förpassats till vardagsrummet eller nåt...? Tror det är urviktigt att det låter som orkestern står framför en.
Annars en skönt mysko, egensinnig och originell låt som skulle funka med arret du har nu.   

--- Slut citat ---

tackar för tankarna o lyssningen tar till mig detta o provar lite ..

tony

ynot:

--- Citat från: Emulator skrivet 06.01.2008, 17:21:44 ---jag är nog inne på den linjen oxo.  tycker ofta det tillför något extra. Håller med EQ, men jag tror att antingen skall man ha väldigt olika, eller oxo rätt lika.

alltså, sångaren i graderoben och orkestern i domkyrkan, snarare än sångaren i domkyrkan och orkestern i en rätt stor vanlig annant kyrka :rolleyes:

;)

--- Slut citat ---

bråkar med rummen får se vad som kommer fram till slut
danko för komment o lyssning.. emu

karl:
schysst feel i detta ...tänker på Wadling när jag hör detta....gör klart...
/  karl  B)

Fidden:
Eget och levande. Du håller dig lugn och inom en ram med sånginsatsen, och då gillar jag dig som bäst. Gillar det enkla arret, less is more liksom. Men om du jobbar vidare på låten, skulle nog lite omväxling vara en bra grej också.

Förresten så vet jag inte vad domkyrkan tycker om att folk befinner sig i, eller kommer ut ur, garderoben... (Domkyrkan bör ju logiskt nog vara extra duktiga på att dömma folk)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion