Forum > Färdiga produktioner
Guran - Mystic ways
Ola:
Tjena och tack för responsen här kommer en med bara ren soft gitarr eller bananer som Tokai
kallar det för :D
men nu tror jag att den är klar
Harmonica mike:
Tjena.
Ja här har det hänt grejer..Och jag som bara ville ha basen fixad..Mycket njutnings fullt intro..Basen bättre nu,men nu har baskaggen fått spader.. :P Kanske lite för hård,men låt dom andra säga vad dom tycker det har ju med lyssningen att göra..Låten som helhet,mycket njutnings fullt.På denna skall det inte vara sång,det är så snyggt lirat så den står på egna ben.
Lite sido info:
Jag blir utan intenet i 6 veckor,och tänkte kika lite på "Blues for you" då..Grejen är att när jag skriver texter så måste jag hitta ett tema att skriva om,hittar jag det så brukar det flyta på.
Drar även ned India/blues låten med Irish feeling..Som sagt,kommer inspirationen så gör jag ett försök.
Ha inga förväntningar,hittar du nån som sjunger/skriver medans jag är borta så är det ok.Nu har jag dock ett utmärkt läge att slutföra det jag lovade i November..
Vi får se hur det går..
Mvh
Micael
max:
wow, snyggt och imponerande gitarrspel!
riktigt mysig musik..håller med om att det inte behövs någon sång här, låten står sig bra ändå!
roligt slut :)
Ola:
tack på er. så här blev det till slut :wub:
Harmonica mike:
Tjabba Ola.
Första lyssningen på denna i monitorerna..Givetvis sista mixen,,jag tycker att du har den nu,det låter bra över hela frekvens spektrat - liret var ju grymt sen tidigare.
Om jag är riktigt petig,så skulle jag ha skurit en liten bit ur basen i det låga registret..Anar en "puttefnask"tendens till ooande och den växer med antalet lyssningar..och det är ju lite oroande.. :D
Soft on på den här och..
Rock on,på nästa får jag väl säga - då jag gillar dina rockiga alster..
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida